Transformació digital
L'SDE conceptualitza els continguts de Transformació Digital a partir de la proposta formativa dels itineraris. És un format que estructura i connecta els continguts amb l’objectiu d’oferir una programació més integrada. S’ha fet un esforç de calendarització per tal de facilitar la planificació als usuaris SDE i s’han introduït nous formadors, per ampliar i enriquir els continguts SDE.
Aquests itineraris, que porten el títol genèric de Transformació digital, són:
- Comunicació a xarxes socials
- Màrqueting i promoció a inernet
- Marca, web i creació de contiguts
Els itineraris segueixen una cronologia i són recorreguts recomanats, sense caràcter obligatori. El format de les sessions combina les formacions més genèriques i els tallers amb contingut més pràctic.
20-09-2022 / Sessió:
Els mems són un recurs molt popular per comunicar idees a internet d’una manera divertida. Són un contingut nadiu de les xarxes, i les marques ja han vist el seu potencial i intenten fer-los servir per arribar al seu públic. Vols aprendre a crear mems culturals i seduir la teva audiència?
[+]
27-09-2022 / Sessió:
Aquest curs pretén que l’alumne s’endinsi en el món del màrqueting digital perquè entengui com funciona i n’aprengui els conceptes i els canals bàsics.
El curs consta d’una introducció al màrqueting, on s’expliquen els conceptes bàsics, i tot seguit aprofundeix en l’ús de cada canal, els beneficis, les aplicacions i les diferències entre si.
[+]
04-10-2022 / Sessió:
En aquest seminari web s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors, des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals o internacionals.
[+]
11-10-2022 / Sessió:
Google Analytics s’ha convertit en l’eina bàsica per a qualsevol microempresa o pime que vulgui mesurar els resultats de les seves accions a internet, especialment de les accions que tenen lloc a la seva pàgina web. Descobreix com mesurar les teves accions de màrqueting digital.
[+]
18-10-2022 / Sessió:
Hi ha gent que pensa que aquesta eina publicitària només s’adreça a qui ven productes d’alt consum, però realment és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món.
[+]
08-11-2022 / Sessió:
En només uns segons, l’usuari decideix si marxa o navega per un web. Naveguem de manera intuïtiva, és a dir, no llegim. Naveguem caminant pel carrer, sortint d’una reunió, drets al mig del carrer, a l’autobús... Una plana que triga a carregar-se o un enllaç que no ens porta enlloc són elements que ens poden fer perdre l’usuari.
[+]
15-11-2022 / Sessió:
En aquest curs farem una introducció a les pàgines d’aterratge (landing pages). Descobrirem què són, per a què serveixen, quins són els elements principals que les conformen i com ha de ser l’estructura, analitzant casos d’èxit i seguint bones pràctiques.
[+]
22-11-2022 / Sessió:
Els xats basats en vídeo generen converses més naturals i fluides amb la clientela, són molt impactants i permeten diferenciar-se de la competència, així com personalitzar les nostres comunicacions i humanitzar la nostra marca.
[+]
29-11-2022 / Sessió:
Crear continguts per a tots els nostres canals de difusió és una feinada increïble. Imatges per a les diferents xarxes socials, vídeos, articles per al web, textos per al butlletí... I podríem continuar. En aquest curs descobrirem com podem reaprofitar els continguts que ja hem creat i donar-los una segona vida (o una tercera o quarta). És a dir, amb molt menys esforç, obtenir molt més rendiment de la nostra feina.
[+]