+ Digital
L'SDE conceptualitza els continguts de +Digital a partir de la proposta formativa dels itineraris. És un format que estructura i connecta els continguts amb l’objectiu d’oferir una programació més integrada. S’ha fet un esforç de calendarització per tal de facilitar la planificació als usuaris SDE i s’han introduït noves formadores, per ampliar, actualitzar i enriquir els continguts SDE.
Aquests itineraris, que porten el títol genèric de +Digital, són:
- Intel·ligència artificial per a les empreses culturals
- Comunicació, transmèdia, storytelling i xarxes socials
- Web 3.0 i participació digital
- Posicionament, publicitat i analítiques
Els itineraris segueixen una cronologia i són recorreguts recomanats, sense caràcter obligatori. El format de les sessions combina les formacions més genèriques i els tallers amb contingut més pràctic.
30-04-2024 / Sessió:
Notion és el programari de moda en l’àrea de gestió de projectes. La seva flexibilitat, la seva potència i la seva facilitat d’ús converteixen aquesta eina de productivitat i organització professional i personal en el nostre “segon cervell”. Disposaràs de tota la informació en un mateix lloc i podràs recuperar-la i presentar-la de formes molt diferents, boniques, inspiradores i flexibles.
[+]
07-05-2024 / Sessió:
Actualment tenim diversos canals de comunicació i tots demanen diferents formats i llenguatges. En aquest curs, aprendrem a tenir-los actualitzats optimitzant els esforços i sense haver de dedicar una gran quantitat d’hores a elaborar continguts en formats diferents. Descobrirem que podem donar diverses vides als mateixos continguts canviant-ne el format, i posarem sobre la taula un seguit d’eines digitals que ens faran la vida molt més fàcil en aquest viatge en el llenguatge transmèdia.
[+]
14-05-2024 / Sessió:
Les xarxes socials són plataformes on hi ha molt soroll. Com podem fer que les nostres
xarxes siguin efectives i aconsegueixin els nostres objectius evitant generar soroll?
En aquesta formació, ens endinsarem en el concepte d’informació útil, necessària i que dona
conversió, i assenyalarem els tipus de comunicació que ens generen feina però que no ens
donen cap resultat.
[+]
28-05-2024 / Sessió:
Encarregar-se de les xarxes socials de qualsevol projecte (és a dir, fer les tasques de community manager) és una feinada important i normalment poc agraïda. En aquest curs posarem sobre la taula 10 aprenentatges vertebradors que qualsevol community manager ha de tenir en compte perquè la seva feina arribi a bon port.
[+]
04-06-2024 / Sessió:
En aquest taller ensenyarem a crear perfils de xarxes socials que siguin atractius des del punt de vista visual i que aconsegueixin fer destacar la nostra marca. Durant el curs, veurem quins elements s’han de tenir en compte per poder dissenyar un look & feel que tingui la capacitat de transmetre la imatge de marca de forma coherent i atractiva.
[+]
11-06-2024 / Sessió:
Vols aprendre a activar la funció shoppable en els diferents tipus de publicacions del teu perfil d’Instagram? En aquesta formació aprendràs a mostrar els teus productes o serveis a Instagram per vendre’ls a través de l’aplicació de manera senzilla i atractiva.
[+]
18-06-2024 / Sessió:
Aquest curs té l’objectiu de facilitar a les empreses del sector cultural la creació d’una estratègia enfocada en els continguts audiovisuals i a iniciar-les dins de la producció de continguts que ajudin a millorar els objectius plantejats.
[+]
01-10-2024 / Sessió:
Ens trobem en un moment de canvi que arriba juntament amb la tecnologia i la descentralització: l’anomenada Web3, l’internet de la propietat digital. En aquesta formació, farem una introducció als conceptes principals de la tecnologia blockchain i explicarem casos reals relacionats amb el sector cultural. Anticipa’t als canvis que venen!
[+]
08-10-2024 / Sessió:
El futur de les xarxes socials implica la descentralització i la propietat digital. En aquesta formació, veurem algunes d’aquestes xarxes, com ara Lens Protocol, i descobrirem com podem monetitzar el contingut que compartim.
[+]
15-10-2024 / Sessió:
El futur de les xarxes socials passa per les comunitats digitals, entorns més privats i segurs lliures d’algorismes i publicitat. En aquests nous entorns, Discord és l’eina que es posiciona per gestionar comunitats digitals. En aquesta formació aprendrem les eines clau per començar a gestionar una comunitat amb Discord.
[+]
22-10-2024 / Sessió:
En aquest taller, aprendrem a segmentar correctament una campanya publicitària en línia en canals com Instagram Ads o Facebook Ads. Només amb una segmentació adequada aconseguirem rendibilitzar les nostres campanyes en línia. Per això, és molt important que les marques aprenguin a segmentar correctament per esprémer al màxim les seves inversions publicitàries.
[+]
29-10-2024 / Sessió:
Aprèn a dominar Google Analytics 4 (GA4) en aquest curs en línia de dues hores i mitja. Des de la configuració inicial fins a la interpretació avançada de dades, exploraràs les funcions clau per mesurar l’èxit en línia. Aprèn a analitzar audiències, monitorar conversions i personalitzar informes. Amb exemples pràctics i una sessió de preguntes i respostes, aquest curs t’ajudarà a optimitzar l’ús que fas de Google Analytics 4 i a prendre decisions basades en dades.
[+]
05-11-2024 / Sessió:
En aquest seminari en línia s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals o internacionals. Farem servir les eines d’intel·ligència artificial (IA) per millorar la productivitat.
[+]
12-11-2024 / Sessió:
Quin profit pot extreure una empresa del sector cultural de les campanyes publicitàries a Google Ads? En aquest seminari en línia, donarem resposta a aquesta pregunta i descobrirem els diferents tipus de campanyes que ofereix Google. Així mateix, farem servir eines d’intel·ligència artificial (IA) per maximitzar el cost/oportunitat.
[+]