Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > 100 fonts d’informació sobre mercats internacionals a Internet

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
INTERNACIONALITZACIÓ

TALLER

100 fonts d’informació sobre mercats internacionals a Internet

3 abr 2013 10:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born. Aula ETR.

Objectius

Internet és una de les millors eines per a la investigació de mercats internacionals; ara bé: com hi podem fer cerques d’una manera útil i òptima? De quin tipus d’informació disposem? On la podem trobar? Quin és el procediment més lògic per fer-ho?

 

Adreçat a:

Persones encarregades de la internacionalització de l’empresa (el contingut està orientat a les característiques de l’empresa cultural).

 

Metodologia:

Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents. Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals. Es faran servir casos de la indústria cultural.

 

Taller pràctic amb ordinador a temps real!

 

Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable  d'alimentació.

 

Aforament limitat. 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles

 

PROGRAMA

 

1. INTRODUCCIÓ I  PROCÉS D’INVESTIGACIÓ (metodologia)

 

  • 1.1. Planificació d’una investigació de mercats a Internet. Quina és la informació que necessito per internacionalitzar la meva empresa?
  • 1.2. Metodologia per cercar a Internet amb efectivitat. Procediment i tipus de motors de cerca.
  • 1.3. De Google als altres “Google”. Cerques empresarials avançades.

 

2. FONTS D’INFORMACIÓ PER A L’EXPORTADOR (pràctica)

 

  • 2.1. Trobar qualsevol informació de països.
  • 2.2. Trobar empreses,partners, programadors, competidors, proveïdors i clientspotencials, de qualsevol país.
  • 2.3. Trobar tota la informació d’accessibilitat als mercats exteriors, documentació, requisits d’entrada, legislació, i més.
  • 2.4. Directoris, guies, fires, anuaris, portals, i més.
  • 2.5. Les possibilitats actuals de cerca d’informació amb les xarxes socials i altres eines del web 2.0.

 

PONENT

Víctor de Francisco. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional, i màrqueting internacional, relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara les cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona, UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI). Actualment és el director del màster en màrqueting digital internacional (MDI) de la Universitat Pompeu Fabra -Escola Superior de Comerç Internacional. Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials de Google a Espanya.

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?