Objectius
Internet és una de les millors eines per a la investigació de mercats internacionals; ara bé: com hi podem fer cerques d’una manera útil i òptima? De quin tipus d’informació disposem? On la podem trobar? Quin és el procediment més lògic per fer-ho?
Adreçat a:
Persones encarregades de la internacionalització de l’empresa (el contingut està orientat a les característiques de l’empresa cultural).
Metodologia:
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents. Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals. Es faran servir casos de la indústria cultural.
Taller pràctic amb ordinador a temps real!
Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable d'alimentació.
Aforament limitat. 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles
PROGRAMA
2. FONTS D’INFORMACIÓ PER A L’EXPORTADOR (pràctica)
PONENT
Víctor de Francisco. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional, i màrqueting internacional, relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara les cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona, UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI). Actualment és el director del màster en màrqueting digital internacional (MDI) de la Universitat Pompeu Fabra -Escola Superior de Comerç Internacional. Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials de Google a Espanya.