Objectius:
Aconseguir que l’alumne conegui de primera mà com es fa màrqueting a través dels dispositius mòbils i com pot adaptar tant les accions que duu a terme com el seu propi lloc web a aquesta nova forma de comunicació.
Taller adreçat a:
Responsables de màrqueting d’empreses culturals i també a la gerència que vulgui conèixer les noves tendències en comunicació i les possibilitats del màrqueting per a dispositius mòbils per a la seva empresa.
Properes sessions:
Dijous, 16 de juliol de 2015
Dijous, 10 de desembre de 2015
Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable d'alimentació.
Aforament limitat. 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles per ordre d'inscripció.
PONENT
|
Montserrat Peñarroya Ha estat sòcia fundadora i directora general de l'empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d'Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i d'eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF - ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC - SDE i l'Agència Catalana de Turisme, entre altres. |