5 jun, 17 jul --:-----:-- Arts Santa Mònica. Sala d'Actes. tancadaDurant el mes d’octubre, acompanyarem un grup de projectes culturals en la creació del seu pla de comunicació. Ho farem durant quatre jornades que permetran desenvolupar els continguts i línies estratègiques d’aquest document, que ha de ser el seu full de ruta per assolir, gràcies a la comunicació, els seus objectius. més informació [+]
5 jul 10:00-12:30 En línia obertaCom es poden sistematitzar els passos que cal seguir per contractar ballarins i ballarines i altres professionals que presten serveis a la vostra companyia, empresa o projecte de dansa més informació [+]
1 oct 10:00-12:30 En línia tancadaEns trobem en un moment de canvi que arriba juntament amb la tecnologia i la descentralització: l’anomenada Web3, l’internet de la propietat digital. En aquesta formació, farem una introducció als conceptes principals de la tecnologia blockchain i explicarem casos reals relacionats amb el sector cultural. Anticipa’t als canvis que venen! més informació [+]
3 oct 10:00-13:00 Arts Santa Mònica tancadaOrganitzem un mòdul sobre perspectiva de gènere amb dues sessions en línia i un taller presencial. A les dues primeres s’aprofundeix en la comunicació inclusiva dins de les empreses i les entitats culturals. Al taller, la tercera sessió, es treballarà en l'autodiagnosi per establir i aplicar les mesures necessàries en relació amb la igualtat de gènere a les empreses i les entitats culturals. més informació [+]
8 oct 10:00-12:30 En línia tancadaEl futur de les xarxes socials implica la descentralització i la propietat digital. En aquesta formació, veurem algunes d’aquestes xarxes, com ara Lens Protocol, i descobrirem com podem monetitzar el contingut que compartim. més informació [+]
15 oct 10:00-12:30 En línia tancadaEl futur de les xarxes socials passa per les comunitats digitals, entorns més privats i segurs lliures d’algorismes i publicitat. En aquests nous entorns, Discord és l’eina que es posiciona per gestionar comunitats digitals. En aquesta formació aprendrem les eines clau per començar a gestionar una comunitat amb Discord. més informació [+]
22 oct 10:00-12:30 En línia tancadaEn aquest taller, aprendrem a segmentar correctament una campanya publicitària en línia en canals com Instagram Ads o Facebook Ads. Només amb una segmentació adequada aconseguirem rendibilitzar les nostres campanyes en línia. Per això, és molt important que les marques aprenguin a segmentar correctament per esprémer al màxim les seves inversions publicitàries. més informació [+]
29 oct 10:00-12:30 En línia tancadaAprèn a dominar Google Analytics 4 (GA4) en aquest curs en línia de dues hores i mitja. Des de la configuració inicial fins a la interpretació avançada de dades, exploraràs les funcions clau per mesurar l’èxit en línia. Aprèn a analitzar audiències, monitorar conversions i personalitzar informes. Amb exemples pràctics i una sessió de preguntes i respostes, aquest curs t’ajudarà a optimitzar l’ús que fas de Google Analytics 4 i a prendre decisions basades en dades. més informació [+]
5 nov 10:00-12:30 En línia tancadaEn aquest seminari en línia s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals o internacionals. Farem servir les eines d’intel·ligència artificial (IA) per millorar la productivitat. més informació [+]
12 nov 10:00-12:30 En línia tancadaQuin profit pot extreure una empresa del sector cultural de les campanyes publicitàries a Google Ads? En aquest seminari en línia, donarem resposta a aquesta pregunta i descobrirem els diferents tipus de campanyes que ofereix Google. Així mateix, farem servir eines d’intel·ligència artificial (IA) per maximitzar el cost/oportunitat. més informació [+]