MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Com s’organitza el publishing internacional? Quines són les accions a curt, mitjà i llarg termini que implementa el sector editorial internacional? I com es posiciona en l’entorn digital?
És sabut que la transformació digital ha tingut un impacte rellevant en tots els àmbits del sector editorial musical, tant en la manera de consumir com de posar a disposició i, fins i tot, en la manera d’entendre la música en general. Tots aquests canvis estan afectats, en certa manera, per la globalització dels mercats.
Per això, en aquesta ocasió, es pretén debatre les línies d’acció i el posicionament del sector editorial musical internacional.
Entre altres temes, es parlarà de les activitats de la Confederació Internacional de Societats d’Autors i Compositors (CISAC), l’Independent Music Publishers Forum (IMPF) i el projecte FastTrack, i també d’altres projectes tecnològics i del valor que aporten per afrontar les transformacions que demana la realitat del nou entorn polític, social i de mercat.
Sessió adreçada a professionals del sector de la indústria discogràfica i musical.
PROGRAMA
09.00 - 09.15 h Registre i inscripcions, recepció i cafè de benvinguda
09.15 - 09.30 h Obertura de la sessió, a càrrec d’Oriol Orfila (president de l’APECAT)
09.30 - 10.30 h Com s’organitza el publishing internacional? Tot això ho debatrem amb Teresa Alfonso i Xavier Cervantes.
10.30 - 11.00 h Cloenda i cafè de comiat
EXPERTS
Teresa Alfonso Gerenta de Teddysound, SL, empresa dedicada a la gestió d’editorials musicals, a la representació de catàlegs internacionals i a l’assessorament d’autors, amb una àmplia experiència en el camp de la internacionalització d’autors i d’editors. Presidenta de l’Associació Espanyola d’Editors de Música (AEDEM) i representant dels editors independents en els diferents fòrums internacionals, com ara la International Confederation of Music Publishers (ICMP), l’Independent Music Publishers Forum (IMPF), el Society Publishers Forum, el projecte FastTrack, etc. Membre del Comitè Executiu de l’IMPF, del qual és sòcia fundadora, i del Comitè Directiu de CISNext, un projecte liderat per FastTrack (The Digital Copyright Network) en representació dels editors independents de l’IMPF.
|
Xavier Cervantes Periodista de formació, actualment treballa com a redactor a la secció de cultura del diari 'Ara' i fa col·laboracions esporàdiques en altres mitjans com 'Nativa'. Al diari Ara s'ocupa sobretot de l'àmbit musicals, la qual cosa inclou tant la música clàssica com les anomenades músiques modernes. En cap cas fa crítica musical, sinó informació i cròniques. La dinàmica del diari fa que també cobreixi altres àmbits culturals (literatura, cinema, teatre, art, còmic). Abans de treballar a l''Ara' va començar com a periodista musical en publicacions universitàries i com a crític a la revista mensual 'Rockdelux'. Del 1994 al 2007 va ser coordinador de redacció de Rockdelux, i del 2008 al 2012, cap de redacció de la revista de la revista setmanal 'Time Out Barcelona'. |
#EsmorzarsLabelLab