31 mai 10:00-12:30 EN LÍNIA obertaVols aprendre a editar els teus directes de YouTube perquè siguin més atractius i enganxin la teva audiència a la cadira? Els directes són un format que agrada a l’audiència i ens hi apropa, i YouTube els posiciona a la seva plataforma millor que els vídeos enregistrats prèviament. més informació [+]
2 jun 10:00-13:00 EN LÍNIA obertaEn engegar una campanya de crowdfunding, és important dedicar atenció a alguns elements imprescindibles perquè tingui èxit: la confiança que genera qui promou el projecte, la definició de l’objectiu, la solvència de la xarxa relacional a la qual es vol demanar diners, la campanya de comunicació, el calendari, etc. Es tracta de l’abecé imprescindible per engegar una campanya de crowdfunding. més informació [+]
7 jun 10:00-12:30 EN LÍNIA obertaTikTok és la principal plataforma d’entreteniment del públic més jove, per davant de Netflix i YouTube en alguns països com ara els Estats Units i el Regne. En aquesta formació coneixerem com són els continguts que es comparteixen a la xarxa, veurem exemples d’èxit d’empreses del sector cultural i descobrirem la base d’una bona estratègia de comunicació a TikTok. més informació [+]
9 jun 10:00-12:30 EN LÍNIA obertaTrobada d’experiències que inclourà la perspectiva de dos projectes culturals que s’han finançat via crowdfunding, una de les principals plataformes de projectes de l’àmbit cultural i una agència de comunicació especialitzada en campanyes de captació de fons. més informació [+]
14 jun 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaEstem en un nou paradigma de la comunicació en el qual l’entreteniment i el contingut en directe són els més ben valorats. En aquest entorn, Twitch s’ha convertit en la plataforma principal per a transmissions en directe, una oportunitat per acostar-te al teu públic i interactuar-hi. En aquesta formació coneixeràs quines són les temàtiques més vistes a Twitch i aprendràs a crear un canal i consells per a la retransmissió dels teus vídeos en directe. més informació [+]
15 jun 09:00-14:00 Sala d'actes Santa Mònica tancadaJornada adreçada a professionals del sector audiovisual que vulguin elaborar el seu propi pla de sostenibilitat. L'objectiu de la formació és posar les bases per poder introduir criteris de sostenibilitat en els processos de producció audiovisual i a través de les activitats que es desenvolupen en els rodatges. més informació [+]
16 jun 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaPer a la creació d’un crowdfunding és important tenir en compte alguns aspectes tècnics en relació amb la plataforma des d’on es vol articular la captació de diners, i també consideracions pel que fa a la legalitat i la gestió de les dades de les persones que fan donatius, i amb la fiscalitat que porta implícita la donació, tant per a la persona donant com per al projecte receptor. més informació [+]
21 jun 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaL’ús del podcast és tendència en el màrqueting digital. La veu és la matèria primera en aquest nou i popular format de comunicació digital que cada cop fan servir més marques i xarxes per arribar a noves audiències. Apunta’t a la nova tendència i crea els teus podcasts amb Audacity. més informació [+]
28 jun 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaVols aprendre a crear un escape room de la teva obra o equipament cultural per enganxar el teu públic d’una manera impactant i efectiva? Genially és una plataforma en línia senzilla i gratuïta, i serà la teva gran aliada a l’hora de crear els teus continguts interactius, animats i ludificats. més informació [+]
5 jul 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaLa ludificació és una eina molt potent per fidelitzar el nostre públic. Com podem ludificar a les xarxes socials? En aquest curs aprendràs com pots convertir, de manera molt fàcil, les teves publicacions a Facebook, Instagram i Twitter en un joc. Faràs participar la teva audiència i, així, la podràs fidelitzar d’una manera lúdica i emocional més informació [+]
20 set 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaEls mems són un recurs molt popular per comunicar idees a internet d’una manera divertida. Són un contingut nadiu de les xarxes, i les marques ja han vist el seu potencial i intenten fer-los servir per arribar al seu públic. Vols aprendre a crear mems culturals i seduir la teva audiència? més informació [+]
27 set 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaAquest curs pretén que l’alumne s’endinsi en el món del màrqueting digital perquè entengui com funciona i n’aprengui els conceptes i els canals bàsics.
El curs consta d’una introducció al màrqueting, on s’expliquen els conceptes bàsics, i tot seguit aprofundeix en l’ús de cada canal, els beneficis, les aplicacions i les diferències entre si. més informació [+]
4 oct 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaEn aquest seminari web s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors, des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals o internacionals. més informació [+]
5 oct, 19 oct, 26 oct 10:00-14:00 Sala d'actes Santa Mònica tancadaSe seleccionaran 15 projectes amb potencial per engegar i assolir amb èxit una campanya de finançament col·lectiu, que rebran un acompanyament personalitzat per desenvolupar el seu propi crowdfunding. El taller permetrà treballar en detall la definició de l’objectiu i el disseny de la campanya de difusió a través d’explicacions teòriques, exercicis pràctics, intercanvi de punts de vista i treball entre sessions. més informació [+]
11 oct 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaGoogle Analytics s’ha convertit en l’eina bàsica per a qualsevol microempresa o pime que vulgui mesurar els resultats de les seves accions a internet, especialment de les accions que tenen lloc a la seva pàgina web. Descobreix com mesurar les teves accions de màrqueting digital. més informació [+]
18 oct 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaHi ha gent que pensa que aquesta eina publicitària només s’adreça a qui ven productes d’alt consum, però realment és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. més informació [+]
8 nov 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaEn només uns segons, l’usuari decideix si marxa o navega per un web. Naveguem de manera intuïtiva, és a dir, no llegim. Naveguem caminant pel carrer, sortint d’una reunió, drets al mig del carrer, a l’autobús... Una plana que triga a carregar-se o un enllaç que no ens porta enlloc són elements que ens poden fer perdre l’usuari. més informació [+]
15 nov 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaEn aquest curs farem una introducció a les pàgines d’aterratge (landing pages). Descobrirem què són, per a què serveixen, quins són els elements principals que les conformen i com ha de ser l’estructura, analitzant casos d’èxit i seguint bones pràctiques. més informació [+]
22 nov 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaEls xats basats en vídeo generen converses més naturals i fluides amb la clientela, són molt impactants i permeten diferenciar-se de la competència, així com personalitzar les nostres comunicacions i humanitzar la nostra marca. més informació [+]
29 nov 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaCrear continguts per a tots els nostres canals de difusió és una feinada increïble. Imatges per a les diferents xarxes socials, vídeos, articles per al web, textos per al butlletí... I podríem continuar. En aquest curs descobrirem com podem reaprofitar els continguts que ja hem creat i donar-los una segona vida (o una tercera o quarta). És a dir, amb molt menys esforç, obtenir molt més rendiment de la nostra feina. més informació [+]