Gestió empresarial
El Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) de l'Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC) programa activitats de formació (tallers, seminaris, jornades...) de l'àmbit de la gestió empresarial amb l'objectiu d'aportar coneixement i experiències sobre les millors solucions de gestió financera i econòmica, instruments de finançament; planificació estratègica, definició d'objectius a llarg termini, negociació bancària, gestió de recursos humans, gestió documental i de la informació, circuits interns de comunicació, gestió de la recerca, el desenvolupament i la innovació, capacitat d'associació i generació d'aliances en clústers sectorials, etc.
02-06-2022 / Sessió:
En engegar una campanya de crowdfunding, és important dedicar atenció a alguns elements imprescindibles perquè tingui èxit: la confiança que genera qui promou el projecte, la definició de l’objectiu, la solvència de la xarxa relacional a la qual es vol demanar diners, la campanya de comunicació, el calendari, etc. Es tracta de l’abecé imprescindible per engegar una campanya de crowdfunding.
[+]
09-06-2022 / Sessió:
Trobada d’experiències que inclourà la perspectiva de dos projectes culturals que s’han finançat via crowdfunding, una de les principals plataformes de projectes de l’àmbit cultural i una agència de comunicació especialitzada en campanyes de captació de fons.
[+]
16-06-2022 / Sessió:
Per a la creació d’un crowdfunding és important tenir en compte alguns aspectes tècnics en relació amb la plataforma des d’on es vol articular la captació de diners, i també consideracions pel que fa a la legalitat i la gestió de les dades de les persones que fan donatius, i amb la fiscalitat que porta implícita la donació, tant per a la persona donant com per al projecte receptor.
[+]
05-10-2022, 19-10-2022, 26-10-2022 / Taller:
Se seleccionaran 15 projectes amb potencial per engegar i assolir amb èxit una campanya de finançament col·lectiu, que rebran un acompanyament personalitzat per desenvolupar el seu propi crowdfunding. El taller permetrà treballar en detall la definició de l’objectiu i el disseny de la campanya de difusió a través d’explicacions teòriques, exercicis pràctics, intercanvi de punts de vista i treball entre sessions.
[+]