Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Formació > Màrqueting i comunicació
Màrqueting i comunicació

El Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC) programa activitats de formació (tallers, seminaris, jornades...) de l’àmbit del màrqueting i la comunicació amb l’objectiu d’aportar coneixement i experiències sobre els instruments i darreres tendències en mercadotècnia i comunicació en mitjans ja sigui tradicionals, com digitals. En aquest àmbit es posa un èmfasi especial en les qüestions relatives a l’estudi de mercats; la segmentació de públics; la política de preus; els anàlisis de competències; les habilitats de comunicació personals; la negociació com a part del procés de venda; la preparació de pitchings; l’elaboració de dossiers de premsa; conèixer quines són les eines imprescindibles per dur a terme una campanya de comunicació digital; el posicionament i indexació del web; SEO i SEM; les xarxes socials; la publicitat on-line; etc.

26-10-2017 / Taller:

Habilitats de comunicació. Com presentar amb èxit

Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte. [+]
14-09-2017 / Taller:

Habilitats de comunicació: comunicació en la negociació

L'objectiu d'aquest taller és conèixer els diferents estils d’interlocutors que podem tenir i les estratègies per connectar-hi. Aprendre a negociar amb eficàcia en diferents situacions. [+]
18-05-2017 / Taller:

Si la teva marca té històries, té futur (storytelling)

Amb el taller de relat de marca (storytelling), el participant tindrà un nou enfocament per definir la seva estratègia de comunicació i aconseguir connectar amb un usuari que busca viure experiències emocionants per compartir [+]
11-05-2017 / Taller:

Habilitats de comunicació: comunicació en la negociació

L'objectiu d'aquest taller és conèixer els diferents estils d’interlocutors que podem tenir i les estratègies per connectar-hi. Aprendre a negociar amb eficàcia en diferents situacions [+]
24-04-2017 / Jornada:

Som rellevants per als públics? Estratègies d’avaluació per a les arts visuals

Per què avaluar les propostes culturals de les arts visuals? Avaluar no és una acció invasiva, no provoca cap judici. L'avaluació és una eina valuosa que ens proporciona una informació molt útil per tal de millorar les nostres activitats, conèixer i connectar més amb els públics. [+]
30-03-2017 / Taller:

Habilitats de comunicació. Com presentar amb èxit

INSCRIPCIONS TANCADES. Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte. [+]
28-03-2017 / Jornada:

Màrqueting i comunicació per a videojocs

INSCRIPCIONS OBERTES. Avui en dia ja no n’hi ha prou amb tenir un bon joc per competir en el mercat. La realització i l’execució d’un pla de comunicació per part de les empreses de videojocs i el coneixement a fons del mercat són tasques fonamentals que haurien d’integrar-se com a part del desenvolupament del mateix joc. Quan el videojoc es transforma en producte, les normes de joc canvien. [+]
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?