Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Formació > Transformació digital
Transformació digital

 

L’SDE endega la formació 2017 amb una nova conceptualització de continguts: els itineraris SDE 2017, un formatque estructura i connecta els continguts amb l’objectiu d’oferir una programació més integrada. Enguany, també s’ha fet un esforç de calendarització per tal de facilitar la planificació als usuaris SDE i s’han introduït nous formadors, per ampliar i enriquir els continguts SDE.

Aquests itineraris, que porten com a títol genèric Transformació digital: màrqueting, web i xarxes socials, es divideixen en: itinerari 1 (I1) de Comunicació a les xarxessocials, que inclou6 tallers pràctics  iitinerari 2 (I2) de Màrqueting i promoció a Internet, queinclou 7 tallers pràctics.  Ambdós itineraris segueixen una cronologia i són recorreguts recomanats, sense caràcter obligatori. El format de les sessions és de taller amb contingut pràctic i la metodologia de treball és en grups reduïts. 

24-01-2018 / Taller:

Google AdWords I: campanyes per promocionar la nostra empresa (1a sessió)

Alguns pensen que aquesta eina publicitària només és per als qui venen productes d’alt consum, però, en realitat, és una eina molt estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per fer publicitat en qualsevol país del món, heu de fer aquest taller. [+]
26-01-2018 / Taller:

Google AdWords II: campanyes per promocionar la nostra empresa (2a sessió)

Google AdWords no només serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de cerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes, de les quals una empresa cultural en pot treure profit. En aquest curs d’AdWords (II), ens centrarem en les campanyes a la xarxa de Display (anuncis rich media), el remàrqueting i el vídeo (inclou la publicitat a YouTube). [+]
07-02-2018 / Taller:

YouTube: taller de videomàrqueting

Dins l'estratègia de comunicació en línia és fonamental que les empreses culturals sàpiguen com utilitzar YouTube i, en general, com fer videomàrqueting. En aquesta sessió analitzarem les bases del videomàrqueting i aprendrem totes les funcions tant d'edició com de promoció que ens ofereix YouTube. [+]
21-02-2018, 23-02-2018 / Taller:

Posicionament orgànic als cercadors (SEO) I i II

Establirem les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO en els cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol dur a terme accions locals o internacionals. [+]
14-03-2018 / Taller:

Eines per al community manager

Twitter ha esdevingut una eina imprescindible tant per a la comunicació corporativa com per a l’ús personal. La xarxa social més immediata i ràpida és utilitzada diàriament per milions de persones i d’empreses com a font d’informació i com a via de promoció dels seus productes i serveis. [+]
23-03-2018 / Taller:

Com hauria de ser el lloc web d'una empresa cultural

En aquesta sessió veurem com hauria de ser un lloc web tant en l’àmbit tècnic com en el del màrqueting. Aprofundirem en la part de creació dels continguts i com podem crear pàgines d’aterratge per convertir el màxim de les visites que hem portat al lloc web des de les campanyes publicitàries. [+]
11-04-2018 / Taller:

Taller d’iniciació a Instagram

Voleu saber com funciona una xarxa social que ja té 500 milions d’usuaris al món i en voleu conèixer tots els detalls? En aquest taller descobrireu com podeu treure profit de la xarxa de moda en el vostre dia a dia i com us hi heu de moure per donar visibilitat al vostre projecte. [+]
27-04-2018 / Taller:

Taller d'e-mail màrqueting

En aquesta sessió veurem com funciona MailChimp, una de les eines més utilitzades a escala mundial, tot i que podreu aplicar els coneixements adquirits a qualsevol altra eina d’enviament de correus electrònics [+]
16-05-2018 / Taller:

L’ús de LinkedIn i d’altres xarxes professionals a les empreses culturals

LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials? [+]
25-05-2018 / Taller:

El web 3.0. La internet mòbil

En aquesta sessió veurem per què és tan important que el nostre lloc web es vegi correctament des d’un dispositiu mòbil i veurem les diferents opcions de què disposem (web responsiu, web mòbil, aplicació web i aplicació). Així mateix, analitzarem les diferents maneres de dur a terme promocions per mitjà del mòbil i ens centrarem en l’ús del WhatsApp com a eina de comunicació entre les empreses i el seu públic en l’era del web 3.0. [+]
06-06-2018 / Taller:

Analítica web: nivell bàsic

En aquest seminari s'explicarà, com podem extreure el màxim profit d’aquesta eina, des de la configuració inicial, entendre i aprendre les mètriques més importants, fins crear un propi panell de control personalitzat. [+]
08-06-2018 / Taller:

Analítica web: nivell avançat

En aquest seminari s'explicarà, com podem extreure el màxim profit d’aquesta eina, des de la configuració inicial, entendre i aprendre les mètriques més importants, fins crear un propi panell de control personalitzat. [+]
13-06-2018 / Taller:

Taller de Periscope i Facebook Live

Periscope i Facebook Live com a eines de màrqueting 3.0. [+]
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?