Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > FORMACIÓ > Transformació digital
Transformació digital

 

L’SDE endega la formació 2017 amb una nova conceptualització de continguts: els itineraris SDE 2017, un formatque estructura i connecta els continguts amb l’objectiu d’oferir una programació més integrada. Enguany, també s’ha fet un esforç de calendarització per tal de facilitar la planificació als usuaris SDE i s’han introduït nous formadors, per ampliar i enriquir els continguts SDE.

Aquests itineraris, que porten com a títol genèric Transformació digital: màrqueting, web i xarxes socials, es divideixen en: itinerari 1 (I1) de Comunicació a les xarxessocials, que inclou6 tallers pràctics  iitinerari 2 (I2) de Màrqueting i promoció a Internet, queinclou 7 tallers pràctics.  Ambdós itineraris segueixen una cronologia i són recorreguts recomanats, sense caràcter obligatori. El format de les sessions és de taller amb contingut pràctic i la metodologia de treball és en grups reduïts. 

05-02-2020 / Taller:

Community management: recursos i eines per a una bona autogestió

La figura del community manager s’ha convertit en una peça indispensable dins de totes aquelles empreses que volen adaptar-se al món digital i construir comunitats en línia sòlides. Durant el taller ens aproximarem a la figura del community manager, descobrirem com ha de treballar per ser realment efectiu i estudiarem quines eines i recursos poden millorar la seva feina. [+]
10-02-2020 / Taller:

Taller d’Instagram

Aquesta formació està enfocada a aprendre com podem millorar el nostre compte d’Instagram i optimitzar el temps que hi dediquem. Adquirirem una visió completa de les possibilitats que ens ofereix Instagram per fer créixer el nostre negoci i veurem com podem crear un pla de comunicació per assolir els nostres objectius en aquesta xarxa. [+]
28-02-2020 / Taller:

Taller d’e-mail marketing

El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients. Així mateix, també és una eina molt bona per aconseguir la fidelitat dels clients que ja tenim (fer que tornin a comprar o que provin nous productes, aconseguir que ens recomanin a tercers, etc.). [+]
11-03-2020 / Taller:

Brànding: la marca i el seu potencial en l’entorn digital

El brànding no només permet construir marques sòlides, sinó també gestionar-les de manera global, i aquest és el factor clau per al seu èxit. En aquest taller ens endinsarem en el món del brànding i de les marques, entenent-ne el significat i la dimensió i veient quins són els aspectes clau per a la seva creació i gestió des del punt de vista del disseny. [+]
25-03-2020, 01-04-2020 / Taller:

Taller de posicionament orgànic als cercadors (SEO) I i II

En aquest taller s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol dur a terme accions locals i internacionals. Analitzarem la nostra web amb diferents eines del SEO per descobrir punts de millora i implementar-los in situ. [+]
22-04-2020 / Taller:

Videomàrqueting: com comunicar en format audiovisual

Durant l’agost del 2016, YouTube va superar Facebook al rànquing d’Alexa, cosa que va convertir aquesta eina social en la més important després de Google. És per això que dins l’estratègia de comunicació en línia és fonamental que les empreses culturals sàpiguen com implementar estratègies de videomàrqueting. [+]
13-05-2020 / Taller:

Fes servir Whatsapp com a eina de màrqueting

Whatsapp és actualment una aplicació present en més del 90% dels mòbils de l’Estat espanyol. Poden les empreses fer servir aquesta eina tan present en les nostres vides com a eina de màrqueting? La resposta és que sí. En aquest curs veurem com s’ha de fer servir Whatsapp per fer campanyes de màrqueting, tipus de continguts, atenció al client, tipus de llenguatge, etc. [+]
22-05-2020 / Taller:

ADS: Publicitat a Facebook, Instagram i Twitter

Les xarxes socials són una de les principals eines de màrqueting de les empreses. Els propietaris de les xarxes socials també són conscients d’aquest fet i han anat modificant els algoritmes que ordenen els missatges que les empreses publiquen per perjudicar-ne la difusió natural a favor de la difusió publicitària. Així doncs, conèixer com funciona la publicitat en aquestes eines és una necessitat real si volem que els nostres missatges tinguin la repercussió desitjada. [+]
27-05-2020 / Taller:

Comunicació i sostenibilitat

Els professionals artístics i les organitzacions culturals de tot el món estan transformant la gestió de la seva activitat mitjançant la implementació de plans d’acció sostenibles de manera pràctica i tangible amb la finalitat de reduir el consum d’energia, utilitzar materials responsables i, en definitiva, reduir l’impacte ambiental de la seva activitat cultural. En aquest taller aprendrem en com comunicar aquesta tasca tan estratègica i necessària. [+]
03-06-2020 / Taller:

Taller de Google Ads I (SEM)

Alguns pensen que aquesta eina publicitària només és per als que venen productes d’alt consum, però realment és una eina molt estratègica per dur a terme accions locals i mòbils, i a qualsevol país del món! En aquest taller aprendrem com una empresa cultural pot treure el màxim profit de Google Ads, planificant i construint campanyes de manera pràctica. [+]
10-06-2020 / Taller:

Taller de Google Ads II (SEM)

En la segona sessió de Google Ads seguirem practicant la configuració, l’estratègia i l’aplicació de les campanyes de display, remàrqueting i vídeo. Configurarem el seguiment de conversions de les campanyes i, finalment, crearem un quadre de comandament per poder fer un seguiment eficient en el temps. [+]
17-06-2020 / Taller:

Gestió de crisis en xarxes socials

Les xarxes social són una autèntica arma de doble fil: són la millor eina per promocionar i posicionar la nostra empresa, però també provoquen una exposició i una susceptibilitat als errors i a la mala praxi que poden comportar greuges per a la nostra imatge. En aquest curs donarem eines per minimitzar errades o desactivar crítiques, tinguin el to que tinguin. Aprendrem a tractar les opinions de l’audiència a les xarxes socials com un actiu per al nostre negoci. [+]
01-07-2020 / Taller:

Taller d’analítica web

Google Analytics ja és l’eina d’analítica més utilitzada en la indústria cultural. Sense informació de com actuen els nostres usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions digitals per anar millorant el nostre retorn d’inversió (ROI). En aquest taller intentarem extreure el màxim profit d’aquesta eina, des d’entendre i aprendre les mètriques més importants a partir de la configuració inicial fins a crear un quadre de comandament personalitzat propi. [+]
18-09-2020 / Taller:

Com hauria de ser el lloc web d’una empresa cultural

Taller especialment rellevant per a les empreses que estan pensant a renovar el seu lloc web durant el 2020. Donarem a conèixer a les empreses culturals les característiques i necessitats que han de tenir en compte a l'hora de crear o actualitzar el seu lloc Web. Veurem solucions als principals problemes que els emprenedors i les empreses es troben en iniciar un projecte Web. [+]
09-10-2020, 16-10-2020, 23-10-2020 / Taller:

Taller de WordPress I, II i III

En aquest taller veurem com funciona el gestor de continguts més utilitzat pels dissenyadors web per crear llocs web corporatius. Durant els tres dies que dura el curs veurem com s’activa aquest gestor que ja està preinstal·lat en el nostre allotjament web, com es creen les pàgines, com s’instal·la i es configura una plantilla amb disseny professional, com hauria de ser un «qui som», un «què fem», un catàleg de productes, etc., i quines extensions (plugins) cal instal·lar per millorar-ne la rendibilitat i el posicionament. [+]
04-11-2020 / Taller:

Taller d’usabilitat - Com millorar la conversió del teu lloc web

En només uns segons, l’usuari decideix si marxa d’una web o hi navega. Naveguem de manera intuïtiva, és a dir, no «llegim». El context també ha canviat: naveguem caminant pel carrer, sortint d’una reunió, drets al mig del carrer, a l’autobús... Una plana que triga a carregar, un enllaç que no ens porta enlloc, són elements que ens poden fer perdre l’usuari. En aquest taller treballarem els elements que permetin una navegació àgil i intuïtiva per la nostra web. [+]
13-11-2020 / Taller:

Com hem d'escriure per a webs i blogs

No llegim igual en un paper que a una pantalla, per tant a webs i blogs és evident que hem d’escriure diferent. Hi ha diversos paràmetres que cal tenir en compte quan escrivim a la xarxa, com el fet que el lector ho vol tot i ho vol ràpid, l'existència dels enllaços i la lectura en pantalla. En aquest curs, dividit en dues sessions, abordarem aquestes i altres qüestions, i també analitzarem els textos dels blogs i webs dels assistents. [+]
02-12-2020 / Taller:

Comunicació a les xarxes socials i igualtat de gènere

Dins de les xarxes socials, el paper de la dona també està molt invisibilitzat, infravalorat i estereotipat. En aquest curs donarem claus per a una comunicació més equitativa, inclusiva i creativa. Treballarem el tipus de llenguatge, temàtiques i enfocaments, i analitzarem com aplicar aquesta mirada a les nostres xarxes. [+]
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?