Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Formació > Transformació digital
Transformació digital

 

L’SDE endega la formació 2017 amb una nova conceptualització de continguts: els itineraris SDE 2017, un formatque estructura i connecta els continguts amb l’objectiu d’oferir una programació més integrada. Enguany, també s’ha fet un esforç de calendarització per tal de facilitar la planificació als usuaris SDE i s’han introduït nous formadors, per ampliar i enriquir els continguts SDE.

Aquests itineraris, que porten com a títol genèric Transformació digital: màrqueting, web i xarxes socials, es divideixen en: itinerari 1 (I1) de Comunicació a les xarxessocials, que inclou6 tallers pràctics  iitinerari 2 (I2) de Màrqueting i promoció a Internet, queinclou 7 tallers pràctics.  Ambdós itineraris segueixen una cronologia i són recorreguts recomanats, sense caràcter obligatori. El format de les sessions és de taller amb contingut pràctic i la metodologia de treball és en grups reduïts. 

16-01-2019 / Taller:

Google Ads I: campanyes per promocionar la nostra empresa (1a sessió)

Hi ha qui pensa que Google Ads és una eina publicitària dissenyada només per als qui venen productes d’alt consum. En canvi, és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google Ads per fer publicitat en qualsevol país del món, heu de fer aquest taller. [+]
18-01-2019 / Taller:

Taller de Facebook

En aquesta sessió farem una petita introducció de l’estratègia a les xarxes socials i, tot seguit, ens centrarem en com funciona Facebook, quines aplicacions ens poden ser útils i com hem de gestionar la nostra reputació, dinamitzar la comunicació i organitzar concursos i promocions. L’objectiu final és oferir a les empreses participants un conjunt de bones pràctiques i coneixements sobre les funcions bàsiques d’aquesta xarxa social. [+]
23-01-2019 / Taller:

Google Ads II: campanyes per promocionar la nostra empresa (2a sessió)

Google Ads no només serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de cerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes, de les quals una empresa cultural en pot treure profit. En aquest curs de Google Ads (II), ens centrarem en les campanyes a la xarxa de Display (anuncis rich media), el remàrqueting i el vídeo (inclou la publicitat a YouTube). [+]
13-02-2019, 20-02-2019 / Taller:

Posicionament orgànic als cercadors (SEO) I i II

Aprèn les tècniques que fan servir els professionals del SEO per aparèixer en qualsevol cercador i en qualsevol país del món [+]
15-02-2019 / Taller:

Taller de Twitter

En aquesta sessió farem una petita introducció de l’estratègia a les xarxes socials i, tot seguit, ens centrarem en com funciona Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com hem de gestionar la nostra reputació, dinamitzar la comunicació i organitzar concursos i promocions. L’objectiu final és oferir a les empreses participants un conjunt de bones pràctiques i coneixements sobre les funcions bàsiques d’aquesta xarxa social. [+]
29-03-2019 / Taller:

Taller d'e-mail màrqueting

El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients. Així mateix, també és una eina molt bona per aconseguir la fidelitat dels clients que ja tenim (fer que tornin a comprar o que provin nous productes, aconseguir que ens recomanin a tercers, etc.). [+]
12-04-2019 / Taller:

YouTube: taller de videomàrqueting

Durant l’agost del 2016, YouTube va superar Facebook al rànquing d’Alexa, cosa que va convertir aquesta eina social en la més important després de Google. És per això que dins l’estratègia de comunicació en línia és fonamental que les empreses culturals sàpiguen com utilitzar YouTube i, en general, com fer videomàrqueting. En aquesta sessió analitzarem les bases del videomàrqueting i aprendrem totes les funcions tant d’edició com de promoció que ens ofereix YouTube. [+]
24-05-2019 / Taller:

Taller de LinkedIn

LinkedIn s'ha posicionat com la major xarxa mundial de professionals en línia amb més de 300 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja estan presents en aquesta gran xarxa, però l’estan aprofitant al màxim? Com podem arribar a nous partners, aprendre d'altres professionals en d'altres països i aconseguir nous clients potencials? En aquest seminari es donarà resposta a aquestes preguntes i s’establiran les bases per poder fer servir LinkedIn i altres xarxes socials professionals de manera estratègica i efectiva a escala internacional. [+]
12-06-2019 / Taller:

Analítica web: nivell bàsic

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquests dos seminaris s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat. [+]
19-06-2019 / Taller:

Analítica web: nivell avançat

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat. [+]
28-06-2019 / Taller:

Taller de creació del pla estratègic de comunicació online

En aquesta sessió ens centrarem a crear el pla estratègic de comunicació online d’una empresa cultural. Veurem com es fa una anàlisi de competidors online, com es fixen uns objectius, com es defineix una estratègia, com es trien les tàctiques que ens ajudaran a complir els objectius fixats, com es fa un pla d’acció i, finalment, quins indicadors d’èxit cal seguir per assegurar-nos que assolim els objectius. [+]
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?