Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > FORMACIÓ > Transformació digital
Transformació digital

 

L'SDE conceptualitza els continguts de Transformació Digital a partir de la proposta formativa dels itineraris.  És un format que estructura i connecta els continguts amb l’objectiu d’oferir una programació més integrada. S’ha fet un esforç de calendarització per tal de facilitar la planificació als usuaris SDE i s’han introduït nous formadors, per ampliar i enriquir els continguts SDE.

Aquests itineraris, que porten el títol genèric de Transformació digital, són: 

 

- Comunicació a xarxes socials

- Màrqueting i promoció a inernet

- Marca, web i creació de contiguts

 

Els itineraris segueixen una cronologia i són recorreguts recomanats, sense caràcter obligatori. El format de les sessions combina les formacions més genèriques i els tallers amb contingut més pràctic. 

11-05-2021 / Sessió:

Analítica a les xarxes socials

Saber interpretar les dades que ens ofereixen les xarxes socials és bàsic per poder corregir i optimitzar les accions de comunicació que hi duem a terme. En aquesta sessió aprendrem a millorar la nostra estratègia en línia gràcies a les dades que ens ofereixen les xarxes. [+]
13-05-2021 / Taller:

Taller pràctic: Reels

PLACES EXHAURIDES. Reels és una nova funció d’Instagram que et permet crear vídeos dinàmics, creatius i divertits. Vídeos que són tendència i als quals Instagram els està donant molta visibilitat. En aquesta formació veuràs com pots innovar la teva comunicació amb els vídeos de reels, com són els vídeos que agraden més i aprendràs a fer els teus propis vídeos. [+]
18-05-2021 / Sessió:

Social ads: publicitat a Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn

La publicitat en línia és una de les tècniques bàsiques per donar a conèixer els nostres productes i serveis i portar visites al nostre lloc web, però crear campanyes no és fàcil i optimitzar-les quan ja estan creades tampoc. En aquesta sessió i en el taller pràctic posterior, aprendrem a fer-ho. [+]
20-05-2021 / Taller:

Taller pràctic: social ads

PLACES EXHAURIDES. En aquest taller aprendrem a crear campanyes publicitàries efectives a Facebook i a Instagram. [+]
21-05-2021 / Sessió:

LinkedIn en clau empresarial

En aquesta formació aprendràs com dissenyar un perfil a LinkedIn i com utilitzar la xarxa per generar oportunitats i créixer professionalment. [+]
25-05-2021 / Sessió:

Tècniques i trucs per comunicar eficaçment a les xarxes socials

Facebook, Instagram i Twitter són una eina imprescindible per fer arribar missatges al nostre públic. En aquest curs t'explicarem com pots fer arribar els teus missatges de manera òptima al teu públic, què has de tenir en compte a l'hora d'escriure i repassarem tot allò que cal fer i, sobretot, què no s'ha de fer quan comuniquem en aquestes xarxes socials. [+]
01-06-2021 / Sessió:

Gestió de crisis a les xarxes socials

Com hem de gestionar una crisi a les xarxes socials? En aquesta sessió veurem com cal actuar davant una crisi a les xarxes socials i com podem evitar tenir-ne. Igualment, veurem com afecta a les nostres xarxes socials la crisi mundial actual i descobrirem com treballar-hi i com podem aportar valor en la nostra comunicació per gestionar el moment actual. [+]
08-06-2021 / Sessió:

L'eina fa la feina: eines gratuïtes per crear continguts per a les teves xarxes

La creació de continguts per a les diverses xarxes socials, webs i blogs requereix coneixements i temps. Internet ens ofereix un seguit d’eines molt intuïtives i gratuïtes que ens faciliten aquestes tasques. Aquestes eines en línia ens ajuden a fer tota aquesta feina amb més eficiència i en menys temps. En aquest curs descobrirem quines són aquestes eines i com ens poden ajudar. [+]
15-06-2021 / Sessió:

Aprèn a planificar el teu calendari de continguts a les xarxes socials

Has tingut mai la sensació de no saber què posar a les xarxes socials? De deixar dies en blanc per manca de continguts? De publicar qualsevol cosa per no tenir tan abandonades les xarxes? Publicar a les xarxes socials sense estratègia ens porta a aquestes situacions. Una bona planificació de continguts en xarxes socials ens ajuda a tenir un discurs coherent, que ens porti als objectius marcats, a tenir la constància que demanen els algorismes de les xarxes i, damunt, ens fa estalviar temps! En aquest curs t’explicarem com fer-ho. [+]
22-06-2021 / Sessió:

Introducció al màrqueting: entén el màrqueting i prioritza accions

Aquesta formació pretén endinsar-nos en el món del màrqueting digital perquè entenguem com funciona i n’aprenguem els conceptes i canals bàsics. La sessió consta d’una introducció al màrqueting en què s’expliquen els conceptes bàsics i profunditza en l’ús de cada canal, en els seus beneficis i aplicacions i en les diferències que tenen entre si. [+]
29-06-2021 / Sessió:

Màrqueting d'influencers: com fer créixer la teva marca

En aquesta sessió aprendrem tots els conceptes necessaris per ser capaços de crear, des de zero, una campanya amb els influenciadors (influencers) adequats. Veurem quins influenciadors existeixen i les diferents col·laboracions que podem establir amb ells. [+]
01-07-2021 / Taller:

Taller pràctic: Typeform

Typeform és una aplicació en núvol molt popular que permet crear formularis i enquestes molt atractius per recollir i compartir informació fàcilment. En aquest taller aprendràs a fer servir aquesta plataforma, que ha revolucionat la manera de recopilar i compartir informació. Una nova generació d’enquestes i formularis en línia ja és aquí. [+]
06-07-2021 / Sessió:

Fes servir WhatsApp com a eina de màrqueting

WhatsApp és una gran eina per estar en contacte amb el nostre públic i arribar a més persones. Ens dona immediatesa i comoditat, i ofereix la possibilitat que el nostre públic objectiu pugui entrar en conversa directa amb nosaltres. Però cal fer-ho bé, si no, se'ns pot girar en contra. En aquesta formació t'explicarem com pots fer màrqueting a través de WhatsApp i obrir noves vies de comunicació directa. [+]
08-07-2021 / Taller:

Taller pràctic: Genially

Vols aprendre a crear continguts i presentacions molt visuals, interactives i multimèdia per comunicar-te amb el teu públic de manera impactant i efectiva? En aquest taller aprendràs a fer servir Genially, una eina en línia senzilla i gratuïta que et permetrà virtualitzar i crear continguts que enganxin el teu públic. [+]
13-07-2021 / Sessió:

Aprèn a crear campanyes d'e-mail marketing amb Mailchimp

En aquesta sessió aprendrem què és el màrqueting per correu electrònic (e-mail marketing) i com podem utilitzar aquesta tècnica per mantenir les relacions amb els nostres clients, sigui amb correus electrònics puntuals, sigui amb un butlletí o una newsletter. [+]
15-07-2021 / Taller:

Taller pràctic: Canva

Vols aprendre a crear peces gràfiques de manera ràpida, senzilla i gratuïta amb Canva? En aquest taller t’ensenyarem a crear plantilles de marca, dossiers i altres materials per promocionar el teu negoci amb aquest programari en línia gratuït. [+]
20-07-2021 / Sessió:

Videomàrqueting: noves narratives dins del format audiovisual

Aquesta formació té l’objectiu de facilitar a les empreses del sector cultural la creació d’una estratègia enfocada en els continguts audiovisuals i la iniciació en la producció de continguts que les ajudin a millorar els objectius plantejats. [+]
22-07-2021 / Taller:

Taller pràctic: Mailchimp

Aquest és un taller pràctic de creació de butlletins i correus electrònics massius per als participants de la sessió de màrqueting per correu electrònic (e-mail marketing) i Mailchimp. [+]
07-09-2021 / Sessió:

Introducció al posicionament orgànic als cercadors (SEO)

En aquesta sessió s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic als cercadors (SEO) des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals o internacionals. [+]
09-09-2021, 16-09-2021 / Taller:

Taller pràctic: SEO (I i II)

PART I: Desenvoluparem una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors, analitzarem la competència i farem anàlisi de paraules clau des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals i/o internacionals. PART II: Ens centrarem en l’anàlisi tècnic del web per descobrir punts de millora de SEO on page, intentant implementar-los in situ. Aplicarem l’estratègia de continguts amb tècniques de densitat i rellevància. Crearem un tauler de control de SEO i establirem com mantenir-lo al llarg del temps. [+]
21-09-2021 / Sessió:

Introducció a l'analítica web

Google Analytics s’ha convertit en l’eina bàsica per a qualsevol microempresa o pime que vulgui mesurar els resultats de les seves accions a internet, especialment de les accions que tenen lloc a la seva pàgina web. Descobreix com mesurar les teves accions de màrqueting digital. [+]
23-09-2021, 30-09-2021 / Taller:

Taller pràctic: Analítica web (I i II)

PART I: Començarem amb la configuració inicial, per determinar que funciona correctament. Descobrirem els esdeveniments de base de GA 4.0, i explicarem com podem crear els nostres esdeveniments. Seguirem navegant per les opcions generals, visualitzant els informes amb les mètriques i dimensions més importants. PART II: Seguirem amb la configuració de segments de sistema, i amb la creació de segments personalitzats per poder comparar dades o analitzar-les per separat. Crearem l’anàlisi o els informes personalitzats en què podrem visualitzar la informació en funció de les nostres necessitats, i configurarem les audiències per fer remàrqueting. [+]
05-10-2021 / Sessió:

Introducció a Google Ads

Hi ha gent que pensa que aquesta eina publicitària només s’adreça a qui ven productes d’alt consum, però realment és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. [+]
07-10-2021, 14-10-2021 / Taller:

Taller pràctic: Google Ads (I i II)

PART I: Descobrirem els tipus de campanyes i la terminologia bàsica. Ens centrarem en la definició estratègica de les campanyes i planificarem què s’ha de promocionar, a qui, quan i on. Començarem a construir una campanya de recerca (search) efectiva i descobrirem les claus per administrar-la i optimitzar-la. PART II: seguirem amb les campanyes de display, remàrqueting i vídeo, així com el punts clau de la resta de campanyes que ofereix Google Ads. Configurarem el seguiment de conversions de les campanyes i la integració amb Google Analytics. [+]
02-11-2021 / Sessió:

Brànding: la marca i el seu potencial en l'entorn digital

Durant aquesta sessió entendrem què és el brànding i què aporta a la nostra marca i la nostra estratègia. També definirem quins són els punts clau que hem de tenir en compte per gestionar-lo correctament i veurem com aplicar-lo al món digital. [+]
16-11-2021 / Sessió:

Quin és el millor gestor de continguts per a mi?

En aquesta formació mirarem de donar resposta a una de les preguntes més habituals de professionals i empreses a l’hora de fer-se presents a internet: quina és la millor eina per fer un web, un blog o una botiga en línia? [+]
23-11-2021 / Sessió:

Com millorar la conversió del teu lloc web

En només uns segons, l’usuari decideix si navega per un web o en marxa. Naveguem de manera «intuïtiva», és a dir, «no llegim». Naveguem caminant pel carrer, sortint d’una reunió, drets al mig del carrer, a l’autobús... Una pàgina que triga a carregar o un enllaç que no ens porta enlloc són elements que ens poden fer perdre l’usuari. [+]
30-11-2021 / Sessió:

Landing pages: aplicacions i bones pràctiques

En aquesta sessió farem una introducció a les pàgines d’aterratge (landing pages). Descobrirem què són, per a què serveixen, quins són els elements principals que les formen i quina estructura han de tenir, analitzant casos d’èxit i seguint bones pràctiques. [+]
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?