Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Formació > Transformació digital
Transformació digital

 

L’SDE endega la formació 2017 amb una nova conceptualització de continguts: els itineraris SDE 2017, un formatque estructura i connecta els continguts amb l’objectiu d’oferir una programació més integrada. Enguany, també s’ha fet un esforç de calendarització per tal de facilitar la planificació als usuaris SDE i s’han introduït nous formadors, per ampliar i enriquir els continguts SDE.

Aquests itineraris, que porten com a títol genèric Transformació digital: màrqueting, web i xarxes socials, es divideixen en: itinerari 1 (I1) de Comunicació a les xarxessocials, que inclou6 tallers pràctics  iitinerari 2 (I2) de Màrqueting i promoció a Internet, queinclou 7 tallers pràctics.  Ambdós itineraris segueixen una cronologia i són recorreguts recomanats, sense caràcter obligatori. El format de les sessions és de taller amb contingut pràctic i la metodologia de treball és en grups reduïts. 

24-04-2019 / Taller:

Fes servir Whatsapp com a eina de màrqueting

INSCRIPCIONS OBERTES! Whatsapp és actualment una aplicació present en més del 90% dels mòbils de l’Estat espanyol. Poden les empreses fer servir aquesta eina tan present en les nostres vides com a eina de màrqueting? La resposta és sí. En aquesta curs veurem com s’ha de fer servir Whatsapp per fer campanyes de màrqueting, tipus de continguts, atenció al client, tipus de llenguatge, etc. [+]
17-05-2019 / Taller:

Taller d'iniciació a Instagram

Fa poc que us heu obert un perfil a Instagram? Voleu saber com funciona una xarxa social que ja té 500 milions d’usuaris al món i en voleu conèixer tots els detalls? En aquest taller descobrireu com podeu treure profit de la xarxa de moda en el vostre dia a dia i com us hi heu de moure per donar visibilitat al vostre projecte. [+]
24-05-2019 / Taller:

Taller de LinkedIn

LinkedIn s'ha posicionat com la major xarxa mundial de professionals en línia amb més de 300 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja estan presents en aquesta gran xarxa, però l’estan aprofitant al màxim? Com podem arribar a nous partners, aprendre d'altres professionals en d'altres països i aconseguir nous clients potencials? En aquest seminari es donarà resposta a aquestes preguntes i s’establiran les bases per poder fer servir LinkedIn i altres xarxes socials professionals de manera estratègica i efectiva a escala internacional. [+]
31-05-2019 / Taller:

Ads: Facebook, Twitter, Instagram

Veurem com funcionen les xarxes socials a nivell de suport publicitari. Farem un recorregut per totes elles analitzant com crear-hi campanyes, quin és el factor clau d'èxit per a les campanyes, com triar el nostre públic objectiu i segmentar bé, com funciona el retargeting a Facebook, com instal·lar el píxel de control per saber els resultats exactes de la campanya, com es calcula el ROI (Retorn de la Inversió) d'una campanya i veurem, de principi a fi, com se'n crea una. [+]
12-06-2019 / Taller:

Analítica web: nivell bàsic

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquests dos seminaris s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat. [+]
19-06-2019 / Taller:

Analítica web: nivell avançat

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat. [+]
28-06-2019 / Taller:

Taller de creació del pla estratègic de comunicació online

En aquesta sessió ens centrarem a crear el pla estratègic de comunicació online d’una empresa cultural. Veurem com es fa una anàlisi de competidors online, com es fixen uns objectius, com es defineix una estratègia, com es trien les tàctiques que ens ajudaran a complir els objectius fixats, com es fa un pla d’acció i, finalment, quins indicadors d’èxit cal seguir per assegurar-nos que assolim els objectius. [+]
20-09-2019 / Taller:

Com hauria de ser el lloc web d'una empresa cultural

Donarem a conèixer a les empreses culturals les característiques i necessitats que han de tenir en compte a l'hora de crear o actualitzar el seu lloc Web. Veurem solucions als principals problemes que els emprenedors i les empreses es troben en iniciar un projecte Web. [+]
11-10-2019, 18-10-2019, 25-10-2019 / Taller:

Taller de Wordpress I, II i III

En aquest taller veurem com funciona el gestor de continguts més utilitzat pels dissenyadors web per crear llocs web corporatius. Durant els tres dies que dura el curs veurem com s’activa aquest gestor que ja està preinstal·lat en el nostre allotjament web, com es creen les pàgines, com s’instal·la i es configura una plantilla amb disseny professional, com hauria de ser un «qui som», un «què fem», un catàleg de productes, etc., i quines extensions (plugins) cal instal·lar per millorar-ne la rendibilitat i el posicionament. [+]
08-11-2019 / Taller:

Taller d'usabilitat - Com millorar la conversió del teu lloc web

Després de les sessions sobre com crear un lloc web amb el gestor de continguts Wordpress, ha arribat el moment d'assegurar-se que el lloc web aconsegueix els objectius de màrqueting que ens hem proposat. La usabilitat és la tècnica que vetlla per al correcte ús d'alguna cosa, en el nostre cas d'un lloc web, així que en aquesta sessió veurem com hauria de ser el lloc web per convertir el màxim de visites en contactes o en clients. [+]
20-11-2019 / Taller:

Com hem d'escriure per a webs i blogs

No llegim igual en un paper que a una pantalla, per tant a webs i blogs és evident que hem d’escriure diferent. Hi ha diversos paràmetres que cal tenir en compte quan escrivim a la xarxa, com el fet que el lector ho vol tot i ho vol ràpid, l'existència dels enllaços i la lectura en pantalla. En aquest curs, dividit en dues sessions, abordarem aquestes i altres qüestions, i també analitzarem els textos dels blogs i webs dels assistents. [+]
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?