+ Digital
L'SDE conceptualitza els continguts de +Digital a partir de la proposta formativa dels itineraris. És un format que estructura i connecta els continguts amb l’objectiu d’oferir una programació més integrada. S’ha fet un esforç de calendarització per tal de facilitar la planificació als usuaris SDE i s’han introduït noves formadores, per ampliar, actualitzar i enriquir els continguts SDE.
Aquests itineraris, que porten el títol genèric de +Digital, són:
- Intel·ligència artificial per a les empreses culturals
- Comunicació, transmèdia, storytelling i xarxes socials
- Web 3.0 i participació digital
- Posicionament, publicitat i analítiques
Els itineraris segueixen una cronologia i són recorreguts recomanats, sense caràcter obligatori. El format de les sessions combina les formacions més genèriques i els tallers amb contingut més pràctic.
01-10-2024 / Sessió:
Ens trobem en un moment de canvi que arriba juntament amb la tecnologia i la descentralització: l’anomenada Web3, l’internet de la propietat digital. En aquesta formació, farem una introducció als conceptes principals de la tecnologia blockchain i explicarem casos reals relacionats amb el sector cultural. Anticipa’t als canvis que venen!
[+]
08-10-2024 / Sessió:
El futur de les xarxes socials implica la descentralització i la propietat digital. En aquesta formació, veurem algunes d’aquestes xarxes, com ara Lens Protocol, i descobrirem com podem monetitzar el contingut que compartim.
[+]
15-10-2024 / Sessió:
El futur de les xarxes socials passa per les comunitats digitals, entorns més privats i segurs lliures d’algorismes i publicitat. En aquests nous entorns, Discord és l’eina que es posiciona per gestionar comunitats digitals. En aquesta formació aprendrem les eines clau per començar a gestionar una comunitat amb Discord.
[+]
22-10-2024 / Sessió:
En aquest taller, aprendrem a segmentar correctament una campanya publicitària en línia en canals com Instagram Ads o Facebook Ads. Només amb una segmentació adequada aconseguirem rendibilitzar les nostres campanyes en línia. Per això, és molt important que les marques aprenguin a segmentar correctament per esprémer al màxim les seves inversions publicitàries.
[+]
29-10-2024 / Sessió:
Aprèn a dominar Google Analytics 4 (GA4) en aquest curs en línia de dues hores i mitja. Des de la configuració inicial fins a la interpretació avançada de dades, exploraràs les funcions clau per mesurar l’èxit en línia. Aprèn a analitzar audiències, monitorar conversions i personalitzar informes. Amb exemples pràctics i una sessió de preguntes i respostes, aquest curs t’ajudarà a optimitzar l’ús que fas de Google Analytics 4 i a prendre decisions basades en dades.
[+]
05-11-2024 / Sessió:
En aquest seminari en línia s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals o internacionals. Farem servir les eines d’intel·ligència artificial (IA) per millorar la productivitat.
[+]
12-11-2024 / Sessió:
Quin profit pot extreure una empresa del sector cultural de les campanyes publicitàries a Google Ads? En aquest seminari en línia, donarem resposta a aquesta pregunta i descobrirem els diferents tipus de campanyes que ofereix Google. Així mateix, farem servir eines d’intel·ligència artificial (IA) per maximitzar el cost/oportunitat.
[+]