Perquè una campanya de publicitat en línia funcioni, és essencial segmentar adequadament el públic al qual van dirigits els anuncis. Amb aquest taller, l’alumnat aprendrà a segmentar l’audiència a Meta Ads (Instagram i Facebook Ads) segons la fase de l’embut en què es trobi.
Aquest curs està plantejat per dotar totes les empreses de la informació necessària per poder crear tota mena de públics a la plataforma de publicitat en línia de Meta (què és un públic, quins tipus de públics hi ha, quines fases té un embut de conversió, com crear públics al Business Manager, etc.).
CONTINGUTS
- Què són els públics de Meta Ads.
- Què és un embut de vendes i quines etapes té.
- Quins públics fer servir en cada etapa de l’embut.
- Quins públics hi ha a Meta Ads.
- Com construir públics a Meta Ads.
- Com fer una previsió de l’audiència de les campanyes.
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Irene García | Oink My God
Irene García és sòcia cofundadora d’Oink My God, agència de màrqueting digital de Barcelona, i redactora d’un dels blogs de màrqueting digital de parla hispànica més coneguts. Té una extensa trajectòria professional en el món digital, àmbit en el qual treballa des de fa més de vuit anys. Experta en publicitat digital i creació de continguts, ha creat estratègies de màrqueting digital per a grans clients, nacionals i internacionals, i s’ha convertit en una de les veus més expertes del sector. És també formadora de màrqueting digital. Ha format centenars d’alumnes de manera presencial i digital, i ha intervingut en conferències sobre màrqueting digital d’arreu del país.
|