En aquest curs en línia de dues hores i mitja sobre Google Analytics 4, entraràs a fons en la plataforma líder d’analítica web. Començant amb la configuració inicial, aprendràs a crear un compte i propietat, i a implementar el codi de seguiment. Explorarem les diferències entre Google Analytics 4 i Universal Analytics, i navegarem per la interfície intuïtiva de Google Analytics 4. Aprofundirem en l’anàlisi d’audiència i desglossarem segments i informes demogràfics. Després, explorarem el comportament dels usuaris amb informes específics. La configuració d’esdeveniments i objectius personalitzats serà una part fonamental de la formació, així com la interpretació dels embuts de conversió i els informes d’atribució de campanyes. També tractarem temes avançats, com ara la personalització de taules i gràfics, i explorarem com integrar Google Analytics 4 amb altres eines de Google. La formació conclourà amb una sessió de preguntes i respostes per assegurar una comprensió completa de la plataforma. Aprofita aquesta oportunitat per adquirir habilitats valuoses en analítica web i pren decisions basades en dades per millorar el rendiment en línia del teu negoci.
OBJECTIUS
Configurar bé Google Analytics 4 per tenir la informació que necessitem per gestionar el màrqueting digital del nostre lloc web amb dades fiables.
CONTINGUTS
2. Configuració inicial de GA4
3. Interfície i navegació a GA4
4. Configuració d’esdeveniments i conversió
5. Anàlisi d’audiència a GA4
6. Anàlisi de comportament a GA4
7. Anàlisi de conversió a GA4
8. Personalització i configuració avançada
9. Solució de problemes i preguntes i respostes
Sessió adreçada a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | Quadrant Alfa, SL
Especialista en Negocis Digitals (eBusiness), professora de eBusiness i Digital Analytics a La Salle – URL i Directora de Quadrant Alfa, S.L. empresa de consultoria especialitzada en digitalització de negocis. També ha estat sòcia fundadora i Directora General de l’empresa Comercio Digital, S.A. que engloba entre altres, SoloStocks.com el major mercat B2B d’Espanya i que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet com GEAIPC (una consultora en Marketing Digital), ALT64 (l’empresa que importa a Espanya els Eyetrackers [monitors d’ordinador que funcionen amb la mirada]), entre altres. Actualment està realitzant el seu Doctorat en “Business Model Adaptation” a La Salle - URL i participa activament en les activitats del grup de recerca de l’Innova Institute d’aquesta institució, dedicat a investigar com els canvis en la tecnologia afecten els models de negoci de les empreses.
|