Mantenir les relacions amb els clients a través del correu electrònic
L’e-mail marketing és una de les tècniques per mantenir el contacte directe amb els nostres clients i, per tant, val la pena saber com funciona i quines eines podem emprar per fer els nostres enviaments. En aquesta sessió veurem, a més, com ens afecta la Llei de protecció de dades, d’on podem extreure les dades i els factors clau d’èxit d’una bona campanya d’e-mail marketing. La sessió es complementa amb un taller pràctic que tindrà lloc més endavant.
OBJECTIUS
Aconseguir crear butlletins i correus electrònics puntuals de manera efectiva i amb la millor ràtio d’obertura possible.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
Requisits mínims
Disposar d’un compte de Mailchimp.
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa
Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris. |