El món digital té una infinitat de recursos comunicatius que ens poden ajudar a tenir un gran altaveu. Però, per fer-ho bé, cal estratègia i planificació. La comunicació ha d’estar al servei dels objectius del projecte i, per tant, cal tenir clar quina és la nostra essència i on volem arribar. En aquest curs aprendrem els apunts bàsics per saber quina és l’estratègia de comunicació que ens servirà per assolir els objectius del nostre projecte i com l’hem de desenvolupar en el context digital. Quin paper hi fa el web? I les xarxes socials? El mailing? He d’invertir en publicitat a les xarxes socials? Quina importància tenen les meves bases de dades? Com aconsegueixo contactes amb els quals relacionar-me com a projecte?
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 09/02 a les 10.00 h
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Aina Serra Julià | La Sembra
Economista i periodista, màster en Direcció de Comunicació. És consultora en comunicació i captació de fons, especialitzada en l’àmbit social. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, Agència de Comunicació Social.
|