Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Aspectes pràctics i legals de la publicitat i el màrqueting en línia

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

Aspectes legals en publicitat. Publicitat

Aspectes legals en publicitat. Blocs i xarxes socials

Aspectes legals en publicitat. Reputació en linia

JURÍDIC I FISCAL

JORNADA

Aspectes pràctics i legals de la publicitat i el màrqueting en línia

24 nov 2011 09:15-15:00   Museu Colet

 

 

Els canals per promocionar i anunciar els continguts culturals s’han diversificat amb la consolidació de l’àmbit digital com a mitjà de comunicació global. Consegüentment, hem de tenir en compte noves casuístiques, oportunitats i aspectes legals que acompanyen la nostra nova forma de promocionar-nos en línia.

OBJECTIUS


Conèixer la casuística de les noves accions de publicitat i màrqueting en línia, les seves possibilitats i els seus aspectes legals. 



Feu clic aquí amb el botó dret per baixar imatges. Per ajudar-vos a protegir la vostra privadesa, l'Outlook ha impedit la baixada automàtica d'aquesta imatge des d'Internet.
9:15 h - 9:30 h Inscripcions

9:30 h - 9:40 h Benvinguda als assistents

9:40 h - 11:30 h Publicitat: comprar idees per vendre productes i serveis.
Són meves les meves idees? Llocs Web i mòbils com a mitjà de comunicació
 

Per a què serveix la publicitat?
De pensar en mitjans a pensar en idees.
Els dos grans models de publicitat.
I el món digital? Com hi encaixa?
De qui són les idees? Titularitat i aspectes legals.
Una imatge val més que 1 000 paraules però… ¿De qui són els continguts?
Què és i què no és la publicitat digital: alguns mites que val la pena desmentir.
Presència de marques en altres àmbits: qüestions d’esponsorització.
Publicitat en línia: webs.
Qüestions jurídiques en la publicitat en línia.

Ponents:


Aleix Gabarre. Responsable d’estratègia de comunicació a Seisgrados (gestiona marques com: Volkswagen, Martini, Cabreiroá i Bacardi). Abans havia estat planificador de mitjans a JWT (gestionant marques com Nestlé, Listerine i Kraft). A més, col•labora com a consultor per a la UOC, amb la qual ha publicat Investigació de mercat. Una mirada integradora.

Jordi Iglesias. Treballa a Walter Thompson i col•labora com a professor a la Universitat Ramon Llull.

José Ramón Gil. Llicenciat en Dret i màster en Pràctica Jurídica. Soci del despatx d'advocats FGV Legal. Docent en diverses jornades i postgraus de la UB i la UPC.

11:30 h - 12:00 h Pausa per a cafè

12:00 h - 13:15 h Blocs i xarxes socials

Comunitats en les xarxes socials i blocs.
Quina n’ha estat l’evolució?
Què han suposat els blocs i les xarxes socials per a la música?
Com es pot promocionar un artista a través de Facebook, Twitter, etc.?
Com funcionen Spotify, Itunes, la xarxa social de iTunes, etc.?
Què han fet les discogràfiques per monetitzar tot aquest trànsit?
Quins són els blocs que segueix la gent?
Què contenen i què no contenen aquests blocs?
Continguts, aspectes legals i límits.
Fotografies, àmbit i límits. Drets d’imatge i dret a la pròpia intimitat.
És legal el meu bloc?


Ponents:


Alfonso Rodríguez Molina. Soci fundador i director de desenvolupament de negoci de Siqme. Expert en creació de plataformes digitals en l’àmbit de l’oci i entreteniment.

José Ramón Gil.


13:15 h - 14:15 h Posicionament i reputació en línia.
Les noves tecnologies com a canal de recepció de dades de clients.


SEO i SEM: el seu vincle amb la reputació en línia.
Màrqueting a través del mòbil i el correu electrònic: ús de les bases de dades.
Necessitat de dades en aquests mitjans de comunicació.
Criteris bàsics per obtenir dades.
Llocs web com a mitjà d’obtenció de dades.
Xarxes socials com a mitja d’obtenció de dades.
Altres mitjans: es pot transmetre una base de dades?
Tractament de dades personals.
Llei de serveis de la societat de la informació.
Llei orgànica de protecció de dades.
Agència de protecció de dades.
Mesures de seguretat per a la protecció de dades.

Ponents:


• Daniel Rodríguez-Arias. Responsable de l’àrea digital d’OgilvyInteractive.

Ángeles Martínez. Llicenciada en Dret per la Universitat de Deusto i postgrau de Tecnologies de la Informació per ESADE. Responsable de l’àrea de privacitat i protecció de dades de Metricson.

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?