OBJECTIUS
El taller pretén obrir un marc de pensament conceptual als assistents sobre la comunicació publicitària i la seva última conseqüència, el màrqueting radical o de guerrilla.
PONENT
Lluís Valentín.Llicenciat en Ciències Econòmiques especialitzat en gestió d'empreses. És professor de Programes Executius a l'IQS i compagina la seva tasca consultora amb la investigació i la docència. Ha treballat dirigint projectes durant 12 anys al Grup WPP, un dels grups especialitzats en serveis de comunicació més grans del món. Entre les seves especialitats destaca l'estratègia de màrqueting.
1.Definició de Below the Line (BTL) i descripció del marc conceptual en el qual ens movem quan parlem de BTL.
2. Origen i necessitat del BTL: evolució dels comportaments socials enfront de les conductes de consum. De la “no publicitat" a la comunicació de masses, per arribar finalment al màrqueting de guerrilla.
3.Casos rellevants de BTL que ens moguin a pensar i actuar.
4. Elements per a l'engegada d'una campanya de màrqueting radical o de guerrilla.