MATERIALS DE L'ACTIVITAT
Material sessióAbello part 1 from SDE ICEC on Vimeo.
Eduard Abello part 1
Abello part 2 from SDE ICEC on Vimeo.
Eduard Abello part 2
Abello part 3 from SDE ICEC on Vimeo.
Eduard Abello part 3
Abello part 4 from SDE ICEC on Vimeo.
Eduard Abello part 4
El Departament de Cultura, a través de l'SDE, col·labora en la segona edició del curs de Producció i Gestió d'Arts Escèniques per a Creadors, organitzat per l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya (AADPC), amb tres propostes in/formatives:
1. Divendres, 19 de setembre: Capacitats i habilitats directives en els arts escèniques.
2. Dijous, 25 de setembre: Venda, distribució i internacionalització en les arts escèniques.
3. Dijous, 20 de novembre: Aspectes jurídics en les arts escèniques.
Objectius
Exposar els principals conceptes per respondre a la pregunta: Per on s'ha de començar a dirigir i organitzar un projecte empresarial? Amb especial èmfasi en aspectes comunicatius, motivacionals, qualitatius i organitzatius.
Sessió adreçada a persones interessades en realitzar tasques directives i de lideratge en tot tipus d'organitzacions i àmbits professionals amb eficàcia i satisfacció.
Capacitats i habilitats directives en les arts escèniques
Com dirigir i organitzar un projecte empresarial
Ponent
|
Eduard Abelló Màster en Direcció de la Comunicació Empresarial i Institucional (UAB), diplomat en Psicologia Aplicada a la Gestió Empresarial (EADA). Ha cursat els estudis següents: Imatge Empresarial i Relacions amb la Premsa (EADA), Direcció de la Comunicació a l’Empresa (Inforpress), Orientació al Client: de la Qualitat a l’Excel·lència (ESADE) i Gestionar i Desenvolupar les Competències Directives (IESE). |
En col·laboració amb