Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Cinc idees clau per fer una campanya de comunicació digital
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
SESSIÓ:

Cinc idees clau per fer una campanya de comunicació digital

14 feb 10:00-12:30   Online   oberta

Aconsegueix que els teus canals digitals difonguin un missatge impactant i diferenciat

Ens movem en un món sobrecarregat d’informació. En aquest context, necessitem trobar elements que ens permetin destacar i obtenir l’atenció del nostre públic. En aquest curs aprendrem les cinc coses que sempre hem de tenir en compte quan engeguem una campanya de comunicació digital. Convé que els nostres projectes generin excuses de comunicació, relats, que ens permetin en un moment donat sortir a l’escenari i explicar qui som i què oferim. És a dir, hem d’aconseguir que, en un període de temps limitat, tots els nostres canals digitals difonguin un missatge impactant i diferenciat. Aquest missatge, a més, ha de tenir una estètica diferenciada i uns objectius clars. Sempre, amb la voluntat d’arribar a més gent, trencar la comunitat del dia a dia i ampliar-la. Comptant, si cal, amb publicitat, esdeveniments, etc., per fer un push en la comunicació en un moment concret.

 

CONTINGUTS

  • Com fer una campanya de comunicació digital
  • Què no hem d’oblidar mai
  • Objectius
  • Elements diferencials
  • El relat
  • Gràfiques
  • Públic
  • Canals
  • Publicitat

 

Sessió adreçada a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu.

 

FORMADORA

 

Aina Serra Julià | La Sembra

 

Economista i periodista, màster en Direcció de Comunicació. És consultora en comunicació i captació de fons, especialitzada en l’àmbit social. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, Agència de Comunicació Social.

   

SESSIÓ

Cinc idees clau per fer una campanya de comunicació digital


Ens movem en un món sobrecarregat d’informació. En aquest context, necessitem trobar elements que ens permetin destacar i aconseguir l’atenció del nostre públic. En aquest curs, aprendrem les cinc coses que sempre hem de tenir en compte quan engeguem una campanya de comunicació digital. Convé que els nostres projectes generin excuses de comunicació, relats, que ens permetin en un moment donat sortir a l’escenari i explicar qui som i què oferim.

HORARI

14-02-2023. 10:00h-12:30 hores

ESPAI

Online

AFORAMENT

200 places
Fes clic per inscriure't a l'activitat



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?