El màrqueting associatiu neix de la necessitat de les organitzacions de perfil associatiu i caràcter empresarial o professional, de dotar-se de respostes i estratègies que els permetin afrontar amb èxit els reptes que els planteja el futur immediat.
Objectius: identificar estratègies de captació i fidelització de socis per a organitzacions de perfil associatiu.
Sessió adreçada a professionals de gremis, associacions professionals, col·legis professionals, fundacions, entitats culturals, i també a entitats de l'administració que tinguin perfil associatiu amb membres, espectadors, socis o clients.
PONENTS
|
Ignasi Solana. CEO IGNATIUS&CO., consultoria de màrqueting associatiu. Estudia Psicologia i Filologia a la UAB. Direcció en Màrqueting-Vendes i Direcció Màrqueting Digital a ESADE Business School
|
Consol Vancells. Partner d’IGNATIUS&CO., consultoria de màrqueting associatiu. Llicenciada en Ciències de la Informació -Publicitat per la UAB, Master in Social Media, Branding & Strategies URL-La Salle.
|