Si esteu implicats en la publicitat o la comercialització de qualsevol acte o esdeveniment, independentment de la seva dimensió i indústria, teniu l’oportunitat de conèixer les tècniques usades pels professionals de tot el món per aconseguir els millors resultats publicitaris amb Google AdWords.
Aquest seminari està dirigit a persones que no coneixen Google AdWords, o aquelles que ja l’utilitzen, però que desitgen ampliar-ne els coneixements per a optimitzar-ne l’ús.
Metodologia
• Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb l'assistent.
• Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.
Programa
1. Introducció a Google AdWords
2. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya
3. Crear una campanya
4. Administrar una campanya
5. Optimitzar una campanya
6. Control i seguiment
7. Ajuda i recursos addicionals
PONENT
Víctor de Francisco. És llicenciat en Ciències Empresarials, amb l'especialitat de Management International i ha obtingut els títols de Màster en Finances i Màster en Internet Management per l'ICT. És director de REEXPORTA Think About Export,SL. A més imparteix cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional, relacionats amb el món d’Internet en més de 30 organismes. Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a tota Espanya (2007).