Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Com fer campanyes a Google AdWords per a les empreses culturals

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessió Google AdWords

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

TALLER

Com fer campanyes a Google AdWords per a les empreses culturals

20 nov 2012 09:00-14:00   Escola Superior de Comerç Internacional - UPF . Aula ETR

Si esteu implicats en la publicitat o la comercialització de qualsevol acte o esdeveniment, independentment de la seva dimensió i indústria, teniu l’oportunitat de conèixer les tècniques usades pels professionals de tot el món per aconseguir els millors resultats publicitaris amb Google AdWords.

 

Aquest seminari està dirigit a persones que no coneixen Google AdWords, o aquelles que ja l’utilitzen, però que desitgen ampliar-ne els coneixements per a optimitzar-ne l’ús.

 

Metodologia

 

• Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb l'assistent.
• Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.

 

Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.

 

Programa

 

1. Introducció a Google AdWords

  • Tipus de publicitat en línia
  • Els cercadors com a eina publicitària per a la indústria cultural; exemples d’aplicació en la música, el sector editorial, l’art, entre d’altres.
  • La publicitat a Google AdWords (cost per clic)

 

2. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya

  • Investigar el mercat
  • Marcar objectius
  • Segmentar el mercat
  • Definir les estratègies
  • Definir pressupostos adients

 

3. Crear una campanya

  • Seleccionar clients per ubicació i idiomes
  • Crear un anunci de text
  • Seleccionar paraules clau
  • Seleccionar la xarxa de display
  • Establir preus, revisió i registre

 

4. Administrar una campanya

  • Estructura d’un compte d’AdWords
  • Configuració de la campanya
  • Edició dels grups d’anuncis
  • Opcions de facturació

 

5. Optimitzar una campanya

  • El principi de rellevància
  • De l’ad rank al quality score
  • Altres eines d’optimització

 

6. Control i seguiment

  • Creació i gestió d’informes
  • Seguiment de conversions
  • Introducció a Google Analytics

 

7. Ajuda i recursos addicionals
 

 

PONENT

Víctor de Francisco. És llicenciat en Ciències Empresarials, amb l'especialitat de Management International i ha obtingut els títols de Màster en Finances i Màster en Internet Management per l'ICT. És director de REEXPORTA Think About Export,SL. A més imparteix cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional, relacionats amb el món d’Internet en més de 30 organismes. Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a tota Espanya (2007).
 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?