Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Com fer un estudi de mercat en una indústria de prototips

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
GESTIÓ EMPRESARIAL

DIÀLEGS DE L'SDE

Com fer un estudi de mercat en una indústria de prototips

8 jun 2010 -   IEC - Institut d'Estudis Catalans | Sala Fontserè


El cicle Diàlegs de l’SDE és un nou fòrum de debat dins l'oferta in/formativa que ofereix el Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) que pretén tractar temes innovadors i d'actualitat que afecten les indústries culturals.

Amb aquest nou format volem crear un espai de diàleg proper amb un personatge de prestigi professional i/o personal per tal que comparteixi amb els assistents les seves idees, suggeriments i comentaris, amb l’objectiu de contribuir a la consolidació i foment de noves activitats de negoci.

Els Diàlegs de l'SDE s'estructuren en un format d'una hora i mitja de durada i amb la participació aproximada de 15 persones. És per aquest motiu que l'SDE (per aconseguir la màxima representativitat dels sectors culturals i la idoneïtat dels perfils segons la temàtica tractada) et convida de forma personal i exclusiva a participar en aquest nou model formatiu. 


 




OBJECTIU


Per tal d'aprofitar el potencial de la investigació de mercats i reduir així el risc en la presa de decisions empresarials, és important conèixer prèviament quines són les diferents metodologies de treball que tenim al nostre abast i saber com aplicar-les amb eficiència.
 

Les empreses i organitzacions d'èxit utilitzen la investigació de mercats de forma habitual a partir d'una procés d'aprenentatge continuat. 


MÈTODE D'INSCRIPCIÓ


El Servei de Desenvolupament Empresarial et convida a aquesta sessió participativa en què, mitjançant un format de diàleg obert entre el ponent i els assistents, es posarà a debat com fer un estudi de mercat en una indústria cultural de prototips.

Si estàs interessat/ada en participar-hi, i per obrir el diàleg a la pregunta plantejada, cal que responguis a les següents preguntes:

1. Utilitzes tècniques d'investigació de mercats? En cas de resposta afirmativa:

     1.1. Quin és el grau de satisfacció de la seva utilització? 

     1.2. Aquestes tècniques s'han fet amb mitjans propis o aliens?

         

PONENTS


Pere Caba. Llicenciat en Ciències Econòmiques a la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha estat director general de diverses empreses, especialment del món de l'edició i la comunicació.  Actualment és soci-director de l'empresa Top Of Mind Consulting SL., consultora especialitzada en estratègia empresarial i plans de màrqueting, activitat que compagina com a professor de Màrqueting i Estratègia i professor de Màster en Direcció d'Empreses de Comunicació i Grups Multimèdia a la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra respectivament. 

Sessió presentada per Antoni Lladó, director de l'Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC).
 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?