MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Objectius
Aportar els principis bàsics del màrqueting aplicats al món de les empreses culturals i proporcionar les eines bàsiques per desenvolupar el pla de màrqueting de la pròpia empresa.
Sessió adreçada a empreses i entitats de tots els sectors culturals, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i als gerents.
Sessió participativa en què, juntament amb els fonaments teòrics, es duran a terme dos exemples reals de les empreses participants.
Ponent
German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.
Programa
Marc estratègic del pla:
- Com definir el mercat
- Com elaborar un posicionament diferencial
Elements del pla de màrqueting:
- Quin portafolis de productes definir
- Quines polítiques de preu escollir
- Quins canals de distribució utilitzar
- Quina estratègia de comunicació dissenyar