Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Com millorar la conversió del teu lloc web

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Com millorar la conversió del teu lloc web

23 nov 2021 10:00-12:00   EN LÍNIA

 

Vols fer el teu web o la teva botiga en línia i no saps per on començar?

 

Fent una cerca a Google, trobarem pàgines plenes d’informació per millorar la conversió del nostre web. Afegir botons de crida a l’acció (call to action), fer servir formularis i xats en línia, simplificar el procés de compra, etc. Tot i que la majoria de consells poden ser adequats, per fer-ne un bon ús cal anar una mica més enllà i conèixer com interactuen les persones amb un web.


En aquesta sessió farem un repàs dels criteris principals d’usabilitat web, per tal de facilitar que l’usuari faci allò que volem: descarregar un catàleg, subscriure’s al web, contactar amb nosaltres, comprar, etc. Al final de la sessió, els participants tindran el seu propi test d’usabilitat. Podran fer una primera valoració de la usabilitat del seu web per tal de detectar i preveure possibles dificultats per a l’usuari i aconseguir els objectius plantejats.

OBJECTIU

L’objectiu de la sessió és aprendre a valorar els criteris principals d’usabilitat web per aplicar-los al nostre web (i a qualsevol web), ja sigui un web en funcionament o en procés de creació. Aquests criteris ens permetran detectar i corregir possibles problemes d’usabilitat i potenciar les conversions.

 

CONTINGUTS

 

Durant la sessió farem una explicació amb exemples pràctics de l’avaluació de criteris heurístics d’usabilitat web (40 punts) agrupats en les temàtiques següents:

 

  • Identitat
  • Llenguatge i redacció
  • Rètols del contingut
  • Arquitectura del contingut i navegació
  • Enllaços
  • Composició (layout) de la pàgina
  • Ajuda per a l’usuari
  • Control i retroalimentació
  • Formularis
  •  

Sessió adreçada a professionals implicats en l’estratègia de màrqueting digital de la seva empresa. Sobretot, els perfils encarregats de definir com ha de ser el seu web, ja sigui perquè comencen de zero o bé perquè tenen un web en funcionament que necessita una modificació o una ampliació de funcionalitats (blog, newsletter, modificació de serveis, etc.).

 

No es requereixen coneixements de programació per seguir el temari del curs. El contingut del curs és aplicable a qualsevol web, independentment del llenguatge de programació amb el qual hagi estat creat (WordPress, Joomla, etc.).


Requisits mínims

Per poder seguir la sessió, és convenient que tots els assistents ho facin des d’un ordinador (i no pas des d’una tauleta o un mòbil).

 

 

FORMADORA

 

Yolanda Polo | Reexporta

 

Llicenciada en Psicologia per la Universitat Ramon Llull. Des del 2007 treballa en el camp del màrqueting digital com a consultora especialista en l’optimització d’entorns digital, sempre pensant en l’usuari per tal que millori el seu rendiment. Imparteix formació reglada en diferents universitats, i també tallers sobre l’àmbit del màrqueting digital per a diferents organismes d’assessorament a empreses. És professora del màster en Administració de Negocis a Internet (E-business) de la Universitat de Barcelona i del grau de Màrqueting i Direcció Comercial de la Universitat Abat Oliba CEU.

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?