Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Com rastrejar competidors,proveïdors i clients a la xarxa

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

Com rastrejar competidors,proveïdors i clients a la xarxa

GESTIÓ EMPRESARIAL

SEMINARIS

Com rastrejar competidors,proveïdors i clients a la xarxa

3 mar 2011 16:00-18:30   Centre d'art Santa Mónica

 

 

L'excés d'informació que genera Internet suposa, per a l'empresa que opera en mercats internacionals, un esforç addicional en temps i capacitat per reconèixer i capturar la informació bona del seu sector, i transformar-la en coneixement i avantatge respecte de la competència.


OBJECTIUS

 

Mostrar la metodologia i procediment a utilitzar, per seguir la informació de mercats i sectors, amb la finalitat de conèixer què estan fent els nostres competidors internacionals i, fins i tot, de la nostra pròpia empresa, sense moure'ns de l'oficina, i aprendre a configurar un panell de control amb aquesta informació. 

SESSIÓ ADREÇADA A:

Professionals del màrqueting i responsables del projecte Internet que volen obtenir els coneixements necessaris per a cercar i controlar la informació competitiva a Internet, sense tenir-ne necessàriament coneixements tècnics.
 
PONENT
 
Víctor de Francisco. Llicenciat en Empresarials especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management a l'ICT. És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital i de comerç internacional a més de 30 organismes: cambres de comerç, patronals i universitats com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI). Va ser el primer professional autoritzat a impartir els seminaris oficials de Google AdWords a Espanya, i dirigeix l’empresa REEXPORTA. Think About Export, S.L





1) Metodologia de recerca d'informació estratègica a Internet
 

  • Entendre com funciona la tecnologia dels cercadors.
  • Procediment de recerca i seguiment d'informació de països objectiu, competidors i fins i tot de la pròpia empresa.
  • Exemples pràctics d'aplicació.


2) Creació, configuració i aplicació d'un sistema automatitzat d'informació


 

  • Definició dels punts clau a controlar des del punt de vista d'una empresa de la indústria cultural: competidors per països, autors, marques, productes i serveis, licitacions internacionals, notícies, premsa, i més.
  • Anàlisi de les eines d'automatització de la informació i selecció de la més adequada.
  • Configuració d'un sistema automatitzat d'aplicació immediata.
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?