MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.
L'SDE, en col·laboració amb els Serveis Territorials de Cultura, organitza i presenta un nou seminari vinculat a les noves tecnologies amb la finalitat d'oferir eines alternatives de comunicació i promoció i plantejar els nous reptes que, més enllà del 2.0, ja comencen a ser visibles en l'entorn web 3.0.
OBJECTIUS
En aquest seminari es tractarà el web 2.0 des del punt de vista de les xarxes socials i sobre com gestionar-hi la presència de la nostra empresa o entitat. S’aprofundirà especialment en la gestió de perfils, pàgines, grups, causes, esdeveniments a Facebook, Twitter, LinkedIn, MySpace i d'altres xarxes socials d'interès. També es treballaran diferents formes de dinamitzar la nostra presència en aquestes xarxes.
PONENT
Montserrat Peñarroya. Sòcia fundadora i directora general de GEA - Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en màrqueting digital internacional. Compagina el seu treball com a consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a
·
Què és el web 2.0 i en què es diferencia de l’1.0.
Com podem aconseguir que el nostre lloc web sigui 2.0.
· Quines eines formen part del que s'entén com a web 2.0. Ens centrarem en les xarxes socials.
· Com funciona Facebook i com podem aprofitar aquesta xarxa en l'àmbit empresarial
· Com funciona Twitter i com podem aprofitar aquesta eina en l'àmbit empresarial.
· Altres xarxes socials
· Factors clau d'èxit d'una estratègia de comunicació en xarxes socials.
· Introducció al web 3.0.