MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.
Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol que faci accions a Internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per anar millorant el nostre retorn de la inversió (ROI).
En aquest seminari s'explicarà a fons com podem extreure el màxim profit d'aquesta eina.
Aquest seminari està dirigit a persones que no coneixen Google Analytics o aquelles que ja ho utilitzen però desitgen ampliar coneixements per optimitzar el seu ús.
METODOLOGIA
• Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i interacció amb l’assistent.
• Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
PONENT
Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a tota Espanya (2007).
1. L'Analítica Web com a eina estratègica
Com planificar i configurar l'Analytics per millorar al ROI.
2. Opcions generals
El panell de control com eina bàsica; la punta de l'iceberg.
3. Configuració d'objectius i metes
Com definir uns objectius clars, que funcionin, fins arribar a controlar la visualització del redireccionament (funnel).
4. Configuració de perfils i filtres
Com definir les especificacions per supervisar el tràfic d'un mateix domini. Des dels perfils bàsics, fins als filtres personalitzats avançats.
5. Configuració de segments avançats
Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves, i obtenir resultats molt precisos.
6. Informes personalitzats. Creació d'un quadre de comandament
Com definir i configurar informes per crear un quadre de comandaments personalitzat.
7. Ajuda i recursos addicionals