Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per anar millorant el nostre retorn d’inversió (ROI).
En aquest seminari s'explicarà a fons com podem extreure el màxim profit d'aquesta eina.
Seminari està dirigit a persones que no coneixen Google Analytics, o aquelles que ja l’utilitzen, però que desitgen ampliar-ne els coneixements per a optimitzar-ne l’ús.
Metodologia:
Programa:
1. L'analítica web com a eina estratègica
2. Opcions generals
3. Configuració d’objectius i metes
4. Configuració de perfils i filtres
5. Configuració de segments avançats
6. Informes personalitzats. Creació d'un quadre de comandament
7. Ajuda i recursos addicionals
PONENT
Víctor de Francisco. Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i en Internet Management. Director de REEXPORTA Think About Export, SL.
És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet en més de trenta organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats, com la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI).