Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Comunicació accessible: barreres digitals en la compra d’entrades online

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

SESSIÓ

Comunicació accessible: barreres digitals en la compra d’entrades online

4 feb 2021 10:00-12:00   EN LÍNIA

 

La Direcció General de Creació, Acció Territorial i Biblioteques i l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), per mitjà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE), i en col·laboració amb la Direcció General del Patrimoni Cultural, organitzen, d’acord amb la Llei 13/2014, del 30 d’octubre, d’accessibilitat, el mòdul "L'accessibilitat en els espais escènics i musicals", en el marc de les actuacions dels plans d’accessibilitat dels equipaments escènics i musicals.

 

Aquest mòdul consta de dues sessions, adreçades als responsables de la programació i als responsables tècnics d’aquests espais, en què es tractarà dels diferents àmbits de l’accessibilitat i la seva aplicació pràctica.

 

Introducció


En aquesta sessió es presentarà la Guia d’accessibilitat del sistema de venda d’entrades, un estudi fet amb vocació pràctica i basat en l’experiència de l’usuari a l’hora d’interactuar amb els sistemes de venda d’entrades en línia o de plataformes de gestió automatitzada de bitllets (e-ticketing).


Objectius

 

  • Conèixer les barreres digitals que dificulten o impedeixen la compra en línia d’entrades.

 

  • Garantir que el procés de compra d’entrades per a un espectacle compleixi les pautes d’accessibilitat i permeti que hi puguin interactuar totes les persones.

 

Sessió adreçada als responsables de la programació i els responsables tècnics dels equipaments escènics, musicals i dels cinemes de Catalunya i, més concretament, a les persones responsables de comunicació i de web, responsables de màrqueting, de reserves, de taquilles i/o d’atenció al públic.

 

*Durant la sessió hi haurà servei de subtitulació en directe.

 

Programa

 

10.00 h 

Obertura de la sessió a càrrec de Toni Cabré, sub-director general de Promoció Cultural, i Edgar Garcia, director de l’Àrea de Desenvolupament Empresarial de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC).

 

10.00 - 10.45 h

Presentació de la Guia i metodologia d’anàlisi, a càrrec de Maria-José Anía, experta en accessibilitat comunicativa i coautora del document.

 

10.45 - 11.30 h 

Informe de les plataformes analitzades: l’experiència d’usuari i barreres detectades, a càrrec de Meritxell Aymerich, experta en accessibilitat web i membre de l’equip de Tothomweb, coautors del document.


11.30 - 12.00 h 

Conclusions i torn obert de paraules.

 

 


Materials d’interès

Document resum de la Guia d’accessibilitat en el sistema de venda d’entrades.

 

 

Segona sessió del mòdul:

"L’accessibilitat en els nous formats d’arts escèniques i música, adaptació dels projectes d’inclusió en temps de COVID i bones pràctiques." (14 d’abril de 2021)
 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?