MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.
OBJECTIUS
6 de juliol de 2011. Barcelona.
09:15 h. Inscripcions
09:30 h. Les bases de la comunicació, a càrrec de Cristina Salvador, directora d'A Portada
1. La idea central de campanya. El posicionament
2. Els públics de la cultura. Com gestionem les audiències
3. La construcció de la marca (branding). La importància de la imatge. Exemples del públic assistent
4. Els portaveus. Com parlar en públic. Branding personal al servei del projecte
5. El pla de comunicació. Quins elements hem de tenir en compte?
10:15 h. Exercici pràctic 1 - Pla de comunicació
10:30 h. La comunicació low cost i el màrqueting de guerrilla, a càrrec de Cristina Salvador
1. Estratègies imprescindibles per a una campanya eficient i econòmica
2. Decàleg de recursos per a la comunicació low cost
3. Exemples pràctics de campanyes low cost i màrqueting de guerrilla
11:15 h. Exercici pràctic 2 – Crea la teva campanya low cost
11.45 h. Pausa cafè
12:00 h. Noves maneres d’arribar als mitjans de comunicació, a càrrec de Cristina Salvador
Conèixer els mitjans:
- Crea el teu relat, fes xarxa, el camí més directe cap a un periodista no sempre és el millor...
- Què és notícia i què no ho és? Posa’t a la pell del periodista
- Com és la teva marca en imatges? La importància creixent de vídeos i imatges per als mitjans
- Com han canviat els mitjans i com ens hi hem d’adaptar?
- El decàleg del bon comunicador
12:40 h. Exercici pràctic 3 - Innovació en la comunicació
13:15 h. Taula debat amb representants dels mitjans
- Què està canviant als mitjans i com ens hi hem d’adaptar? Noves maneres de contactar amb la premsa. Són útils les xarxes socials? Hem d’innovar a les rodes de premsa?
- Com aconseguir que una campanya sigui innovadora i pugui sortir als mitjans?
- Les noves tecnologies a la comunicació cultural, redaccions multimèdia
- Quin és el futur de la comunicació cultural? Cap a on anem?
14:15 h. Fi de la sessió