Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Converses o informes? Saps quin és el teu públic? Com preparar un pla de comunicació d’èxit

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Converses o informes? Saps quin és el teu públic?

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

Converses o informes? Saps quin és el teu públic? Introducció teòrica

Converses o informes? Saps quin és el teu públic? Casos internacionals

Converses o informes? Saps quin és el teu públic? Casos d'èxit: Moritz i els Catarres

Converses o informes? Taula periodistes: Marta Salicrú , Montse Virgili iAgnès Marqués

MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

SEMINARIS

Converses o informes? Saps quin és el teu públic? Com preparar un pla de comunicació d’èxit

3 jul 2012 10:00-14:00   Auditori ELISAVA. Escola Superior de Disseny i enginyeria de Barcelona

PROGRAMA

 

10:00h - 11:30h. Introducció teòrica

 

  • Com traslladar la creativitat artística a la comunicació. La importància de la idea creativa per l’èxit de la campanya.
  • Tingues clar el teu posicionament.
  • Quins són els teus públics? La clau de l’èxit és la segmentació.
  • Fes que parlin de tu... Testimonials, boca-orella.
  • Èxits i fracassos en campanyes virals – De Kony a Loewe.
  • Accions de carrer i màrqueting de guerrilla que poden sorprendre.
  • Accions low cost: Si no tens pressupost, aguditza l’enginy.
  • Nous recursos: Advergaming, realitat augmentada, etc.
  •  La importància d’apropar-se a comunitats: viquipedistes, fotobloggers, instagrammers... Saps qui són i com trobar-los?

 

11:30h - 12:00h. Casos d’èxit

 

Presenten cas: cervesa Moritz i Catarres

 

12:00h - 12:00h. Pausa cafè

 

12:30h  - 13:00h. Recull de casos d’èxit internacionals

 

13:00h - 14:00h. Taula rodona

 

Periodistes de diversos àmbits expliquen com sorprendre a través de la comunicació des de la cultura, què els interessa, què és notícia.

 

Agnès Marqués – TN cap de setmana. TV3

Montse Virgili -  Cabaret elèctric – CAT Ràdio / iCat

Marta SalicrúTime Out

 

PONENT
Cristina Salvador Branera.Llicenciada en periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona i màster en relacions internacionals al CIDOB. Té 18 anys d’experincia en comunicació corporativa, màrqueting cultural, responsabilitat social, comunicació interna i de crisi. És conferenciant habitual sobre temàtiques d’actualitat de comunicació i professora convidada a diversos màsters i postgraus. Directora d'aPortada, consultora de comunicació estratègica i gestió d’esdeveniments.

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?