Les xarxes socials ens permeten mostrar de manera més completa una marca, sobretot des del punt de vista visual. Definir com volem que es vegi i es percebi una marca és part de l’estratègia per posicionar-la.
Elaborar un perfil atractiu a les xarxes socials pot crear un impacte molt positiu per a les marques. El look & feel d’una marca consisteix a crear un univers visual en què tot el que hi estigui relacionat tingui coherència i aconsegueixi que la marca transmeti correctament els seus valors i la seva essència. Quan parlem de look & feel, no ens referim només al logotip o als colors de la marca, sinó que el concepte va molt més enllà de la part digital.
En aquest curs s’ensenyen les bases necessàries per dissenyar i impulsar un bon look & feel. Ens qüestionarem com volem fer sentir el públic objectiu, què volem transmetre, quines emocions volem generar, com volem destacar els valors de la marca, etc.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Berta Temprano | Oink My God
Berta Temprano és dissenyadora gràfica a Oink My God, agència de màrqueting digital de Barcelona. A part, també treballa de manera autònoma al seu petit estudi Temprano Studio, en què fusiona disseny gràfic amb il·lustració. El món del màrqueting fusionat amb el món gràfic aporta molta versatilitat i diferents punts de vista a l’hora de desenvolupar un projecte. Temprano té més de quatre anys de trajectòria professional en el món del disseny, i més de dotze anys demostrant les seves qualitats per entrar-hi. Ha treballat per a grans clients, nacionals i internacionals, per a qui ha pogut desenvolupar la seva marca i les seves estratègies visuals, a més de cercar el look & feel adequat. També és formadora i ha impartit diversos cursos de disseny a alumnes de manera presencial i digital.
|