Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > DIGITAL MEDIA (2012)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

JORNADA

DIGITAL MEDIA (2012)

13 des 2012, 14 des 2012, 17 mai 2013 09:30-17:30   CaixaForum Centre Social i Cultural de l'Obra Social. Aula 1 i 2

Internet de banda ampla, l'augment de les capacitats d'emmagatzematge en els equips informàtics i en el núvol, i la tecnologia MP3 són algunes de les fonts de canvi radical en diversos sectors culturals, el que posa fi a l'anomenada economia digital. La definició clàssica dels sectors culturals queda desdibuixada per aquest fenomen i ara més que mai cal treballar en col·laboració (i d'una manera transversal) per tal de fer-se un lloc en un mercat desafiador, que canvia contínuament i que té possibilitats infinites.

Durant dos dies es presentaran, mitjançant taules rodones i tallers pràctics, casos d'èxit i de màxima tendència en les noves formes de comercialització, monetització, consum i comunicació dels continguts culturals. Hi assistirà una vintena de personalitats nacionals i internacionals destacades dels diferents sectors culturals i tecnològics perquè ofereixin les seves visions i puguin intercanviar opinions i informació amb els assistents.

 

PROGRAMA

9:30 h - 9:50 h.  Inscripcions

9:50h -10:00 h. Inauguració

  • Gorka Knörr, director de l'Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC)

10:00 h -  11:00 hL'evolució del mercat digital: de la descàrrega simple a les plataformes de streaming audiovisuals.

  • Lee Morrison, responsable de vendes i nous negocis de Believe Digital UK
  • Dave Philpot, responsable de sincronitzacions de Believe Digital UK
  • Gideon Mountford, responsable de vídeo de Believe Digital UK

11:00 h - 11:30 h. Pausa cafè

11:30h - 13:45 h. Monetització i internacionalització de continguts digitals

Taula rodona - Com monetitzar els continguts? Focus a Àsia i Amèrica Llatina

  • Monetització digital, més enllà de la descàrrega simple.
  • Evolució cap a la gestió d'inventaris i la publicitat a les plataformes de streaming: monetització de continguts a la xarxa i fora
  • Quins són els jugadors/aliats? Youtube, Muzu TV, Daylimotion, Spotify, Deezer  són els més importants? Les centrals de mitjans, agències de publicitat, anunciants  i els proveïdors de contingut.
  • Quins models funcionen? Advertising, corporate,..?
  • Quines són les oportunitats en relació als territoris emergents en un context de venda global?
  • Quins són els elements diferencials per països i/o cultures en relació als consums?
  • Posicionament dels nostres continguts per a la internacionalització.

Modera: Víctor Puig, consultor en gestió de la reputació online i comunicación a Internet

  • Matías Chimirri, director de gran comptes a LIBRANDA
  • Gary Mackenzie, CEO de VALLEYAM DIGITAL
  • Fernando Luaces, CEO d'ALTAFONTE i BOA, president d'UFI (Unión de Fonográficas Independientes)
  • Mark Russell, periodista i productor, de BILLBOARD
  • Jordi Finazzi, del GRUPO PRISA

13:45 h - 16.00 h.  Pausa dinar

16:00 h - 17:30 hAspectes sobre la publicitat en la monetització dels continguts digitals

  • Aspectes legals essencials per la publicitat online que afecten als continguts digitals.
  • La protecció dels drets i la responsabilitat de les marques, possible gestió de retirada
  • Situació actual de la publicitat des de la perspectiva dels mitjans.
  • Com juguen els continguts en el canvi de plantejament de la publicitat.

Modera: Jordi Sellas, director de nous negocis i digital de RBA Holding

  • Francisco Pérez Bes, advocat i autor del llibre La publicidad comportamental online
  • Estefania Ruiz, directora de serveis al client de GRAPA- EQUIPO SINGULAR
  • Àlex Marquina, director comercial de mitjans digitals i nou negoci de Televisió de Catalunya (TVC)
  • Rafael Gimeno-Bayon del Molino, expert en publicitat online -aspectes legals (retirada de continguts)

 

Divendres 14 de desembre de 2012

 

10:00 h - 11:30 hModels de negoci actuals en l'entorn digital
Taula rodona: Situació actual de l'explotació digital de continguts

  • Llicències en el núvol
  • Sincronitzacions
  • Neighbouring Rights
  • Corporate & advertising.
  • Altres models d'explotació.

Com poden els propietaris de continguts monetitzar les llicències en el núvol?
Les sincronitzacions són un model d'explotació també digital? Com funcionen?
Què són i com recol·lectem els  Neighbouring Rights?  Qui són els diferents recol·lectors?
Corporate & advertising: són els nous models emergents? Són sincronitzacions a l'ús? Què hem de tenir en compte per a la seva execució des del punt de vista legal?
Existeixen altres models d'explotació específics en atenció als diferents continguts digitals: els aparadors generats en apps, les petites stores al voltant d'altres objectes de màrqueting com ara consoles, etc.

Modera: Florian Von Hoyer, director d'Altafonte

  • Dave Philpot, responsable de sincronitzacions de Believe Digital UK
  • Anna Vondraceck, de KEA European Affairs
  • Antonio Guissasola, president de la Asociación de gestión de Derechos Intelectuales (AGEDI)
  • Gerard Fernández, CEO de Digital Chocolate

11:30 h - 12:00 h. Pausa cafè

12:00 h - 13:30 h. Creació d'audiències. La comunitat i el seu valor.
Taula rodona sobre la monetització creant audiències: comunitats, fans, engagement.

  • Imatge  de l'empresa i l'engagement
  • Incrementar el preu del CPM (cost per impressió)
  • Creacció d'apps
  • Publicitat a Facebook, Twitter, apps

Com podem millorar la imatge  de l'empresa a  la xarxa.
Com podem crear audiències i com potenciem l'engagement del públic.
Quines fórmules poden utilitzar per incrementar el nostre preu del CPM (cost per mil impressions).
Les xarxes socials com a element dinamitzador  i la creació d'apps, com a eina de promoció i venda  en el llançament de productes de les empreses culturals.
Mesurar retorn de les campanyes de publicitat a Facebook, Twitter, apps... Com es calcula el rendiment?
L'evolució de les xarxes socials a la monetització.

Modera: Jordi Sellas, director de nous negocis i digital de RBA Holding

  • Danny Halling, director de promocions de ROSTER MUSIC
  • Xavier Rius, director de vendes per Espanya, Portugal i Amèrica Llatina de Videoplaza
  • Javier Martínez, responsable de client directe de Tuenti
  • Jaume Ripoll, cofundador de Filmin

13:30 h -15:30 h.  Pausa dinar

15:30 h - 16:30 h. Tallers (places limitades)

a) Taller sobre la monetització a les plataformes de streaming audiovisuals.

  • Gideon Mountford, responsable de Vídeo de Believe Digital. Regne Unit.

b) Taller sobre la promoció d'artistes a través de les xarxes socials

  • Danny Halling, director de promocions de ROSTER MUSIC

16:30 h - 17:30 h. Tallers (places limitades)

a)Taller "Multiscreen Advertising & Content:  La revolució de les 4 pantalles"

  • Xavier Rius, director de vendes per Espanya, Portugal i Amèrica Llatina de Videoplaza

b)Taller sobre la monetització a les plataformes de streaming audiovisuals.

  • Gideon Mountford, responsable de Vídeo de Believe Digital. Regne Unit.

 

Col·labora:

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?