MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Internet de banda ampla, l'augment de les capacitats d'emmagatzematge en els equips informàtics i en el núvol, i la tecnologia MP3 són algunes de les fonts de canvi radical en diversos sectors culturals, el que posa fi a l'anomenada economia digital. La definició clàssica dels sectors culturals queda desdibuixada per aquest fenomen i ara més que mai cal treballar en col·laboració (i d'una manera transversal) per tal de fer-se un lloc en un mercat desafiador, que canvia contínuament i que té possibilitats infinites.
Durant dos dies es presentaran, mitjançant taules rodones i tallers pràctics, casos d'èxit i de màxima tendència en les noves formes de comercialització, monetització, consum i comunicació dels continguts culturals. Hi assistirà una vintena de personalitats nacionals i internacionals destacades dels diferents sectors culturals i tecnològics perquè ofereixin les seves visions i puguin intercanviar opinions i informació amb els assistents.
PROGRAMA
9:30 h - 9:50 h. Inscripcions
9:50h -10:00 h. Inauguració
10:00 h - 11:00 h. L'evolució del mercat digital: de la descàrrega simple a les plataformes de streaming audiovisuals.
11:00 h - 11:30 h. Pausa cafè
11:30h - 13:45 h. Monetització i internacionalització de continguts digitals
Taula rodona - Com monetitzar els continguts? Focus a Àsia i Amèrica Llatina
Modera: Víctor Puig, consultor en gestió de la reputació online i comunicación a Internet
13:45 h - 16.00 h. Pausa dinar
16:00 h - 17:30 h. Aspectes sobre la publicitat en la monetització dels continguts digitals
Modera: Jordi Sellas, director de nous negocis i digital de RBA Holding
Divendres 14 de desembre de 2012 |
10:00 h - 11:30 h. Models de negoci actuals en l'entorn digital
Taula rodona: Situació actual de l'explotació digital de continguts
Com poden els propietaris de continguts monetitzar les llicències en el núvol?
Les sincronitzacions són un model d'explotació també digital? Com funcionen?
Què són i com recol·lectem els Neighbouring Rights? Qui són els diferents recol·lectors?
Corporate & advertising: són els nous models emergents? Són sincronitzacions a l'ús? Què hem de tenir en compte per a la seva execució des del punt de vista legal?
Existeixen altres models d'explotació específics en atenció als diferents continguts digitals: els aparadors generats en apps, les petites stores al voltant d'altres objectes de màrqueting com ara consoles, etc.
Modera: Florian Von Hoyer, director d'Altafonte
11:30 h - 12:00 h. Pausa cafè
12:00 h - 13:30 h. Creació d'audiències. La comunitat i el seu valor.
Taula rodona sobre la monetització creant audiències: comunitats, fans, engagement.
Com podem millorar la imatge de l'empresa a la xarxa.
Com podem crear audiències i com potenciem l'engagement del públic.
Quines fórmules poden utilitzar per incrementar el nostre preu del CPM (cost per mil impressions).
Les xarxes socials com a element dinamitzador i la creació d'apps, com a eina de promoció i venda en el llançament de productes de les empreses culturals.
Mesurar retorn de les campanyes de publicitat a Facebook, Twitter, apps... Com es calcula el rendiment?
L'evolució de les xarxes socials a la monetització.
Modera: Jordi Sellas, director de nous negocis i digital de RBA Holding
13:30 h -15:30 h. Pausa dinar
15:30 h - 16:30 h. Tallers (places limitades)
a) Taller sobre la monetització a les plataformes de streaming audiovisuals.
b) Taller sobre la promoció d'artistes a través de les xarxes socials
16:30 h - 17:30 h. Tallers (places limitades)
a)Taller "Multiscreen Advertising & Content: La revolució de les 4 pantalles"
b)Taller sobre la monetització a les plataformes de streaming audiovisuals.
Col·labora: