MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.
Jornada adreçada a tots els assistents al Mercat de Música Viva de Vic (MMVV).
OBJECTIUS
Explicar i demostrar com pot extreure l'empresa internacional el màxim profit de les xarxes socials i el Web 2.0 en general, amb exemples pràctics i casos reals d'empreses que han realitzat aquest tipus d'accions.
Facebook, Twitter, Linkedin, MySpace són conegudes a escala mundial, però si les nostres accions són internacionals hem de conèixer quines són les més importants en funció del país de destinació i descobrir com podem fer-les servir per promocionar-nos
PONENT
Víctor de Francisco. Llicenciat en Empresarials especialitzat en management internacional. Màster en finances i màster en management d'Internet per l'ICT. És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital i de comerç internacional.
1. Què significa que hem d’estar preparats per les xarxes socials i el Web 2.0.?
2. Selecció de les eines 2.0. més adients en funció del país.
3. Definició del públic objectiu del país de destinació i selecció de l’eina més adient per segmentació.
4. Opcions de promoció i de publicitat que ofereixen les eines per països.
5. Control i seguiment de les accions per aconseguir trobar el retorn de