Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Digital Music 2.0 - MMVV Eines per internacionalitzar l'empresa (mercats i fires)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MUSIC 2.0

JORNADA

Digital Music 2.0 - MMVV Eines per internacionalitzar l'empresa (mercats i fires)

17 set 2010 -   Vic | Recinte Firal el Sucre - sala 1r.pis


Jornada adreçada a tots els assistents al Mercat de Música Viva de Vic (MMVV).
OBJECTIUS
Explicar i demostrar com pot extreure l'empresa internacional el màxim profit de les xarxes socials i el Web 2.0 en general, amb exemples pràctics i casos reals d'empreses que han realitzat aquest tipus d'accions.

Facebook, Twitter, Linkedin, MySpace són conegudes a escala mundial, però si les nostres accions són internacionals hem de conèixer quines són les més importants en funció del país de destinació i descobrir com podem fer-les servir per promocionar-nos


PONENT
Víctor de Francisco. Llicenciat en Empresarials especialitzat en management internacional. Màster en finances i màster en management d'Internet per l'ICT. És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital i de comerç internacional.
 


 

 

1. Què significa que hem d’estar preparats per les xarxes socials i el Web 2.0.?
2. Selecció de les eines 2.0. més adients en funció del país.
3. Definició del públic objectiu del país de destinació i selecció de l’eina més adient per segmentació.
4. Opcions de promoció i de publicitat que ofereixen les eines per països.
5. Control i seguiment de les accions per aconseguir trobar el retorn de la inversió. Casos pràctics: Amèrica, Europa, Rússia i Àsia.


 

Visualitza la imatge a mida completa

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?