MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Digital Music 2.0-Presentació institucional i sessió inaugural
Digital Music 2.0-Presentació institucional i sessió inaugural (V.CAT)
Digital Music 2.0-Presentación institucional i sessión inaugural (V.CAST)
Digital Music 2.0- Presentation of the organisation & opening session (E.V)
Digital Music 2.0 - Brands & Music (V.O)
Digital Music 2.0 - Brands & Music (V.CAT)
Digital Music 2.0 - Brands & Music (V.CAST)
Digital Music 2.0 - Brands & Music (E.V)
Digital Music 2.0 - Q&A.Richie Hawtin (V.O)
Digital Music 2.0 - Q&A.Richie Hawtin (V.CAT)
Digital Music 2.0 - Q&A.Richie Hawtin (V.CAST)
Digital Music 2.0 - Q&A.Richie Hawtin (E.V)
Digital Music 2.0 - La música en directe, streaming i/o enregistrada? (V.O)
Digital Music 2.0 - La música en directo, streaming y/o grabada? (V.CAST)
Digital Music 2.0 - Music which is live, streaming and/or recorded? (E.V)
Digital Music 2.0 - La música en directe, streaming i/o enregistrada? (V.CAT)
Digital Music 2.0 - Fans' love for music o el poder del màrqueting viral a través de les xarxes socials (V.O)
Digital Music 2.0 - Fans' love for music o el poder del màrqueting viral a través de les xarxes socials (V.CAT)
Digital Music 2.0 - Fans' love for music o el poder del marketing viral a través de las redes sociales (V.CAST)
Digital Music 2.0 - Fans' love for music or the power of viral marketing on social networks (E.V)
El Digital Music 2.0 celebra enguany la 5a edició i vol fer-se ressò dels temes més candents i de les tendències de futur que es debaten als centres de decisió d’arreu del món, així com esdevenir un punt de trobada de tots els professionals vinculats a la indústria musical.
Us presentem les dues properes activitats englobades sota la marca DM 2.0:
1. Noves tendències del negoci musical 2.0
DM 2.0 repeteix la col·laboració amb Barcelona Activa i en el marc del Dia de l’Emprenedor (enguany primera edició del BIZBarcelona), organitza una conferència que versa sobre les “Noves tendències del negoci musical 2.0”. Els ponents convidats són Mike McCready (CEO MusicXray) i Jakob Lusensky (CEO Heartbeats Int.)
Sessió adreçada als emprenedors i professionals catalans, espanyols i europeus procedents principalment del sector musical i sonor.
HORARI I ESPAI
Dimecres 16 de juny, a les 17:30h
Fira de Barcelona. Palau 8. Plaça d'Espanya. Barcelona.
Per a més informació i inscripcions consulteu directament la pàgina web:www.diaemprenedor-barcelona.cat
2. Digital Music 2.0/10 al Sónar
DM 2.0 torna a coincidir amb aquest esdeveniment de referència internacional amb l’objectiu de sumar forces i enriquir el debat del gran ventall de professionals que assisteixen al Sónar, amb el desig de conèixer de primera mà les darreres experiències de negoci, les tendències i els casos d’èxit internacionals.
Sessió adreçada a:
a) Assistents professionals al Sónar (SONAR PRO) amb reserva prèvia de plaça.
b) Professionals catalans, espanyols i europeus procedents del sector musical i sonor. Així com professionals d’altres sectors com ara el sector tecnològic, assessors de màrqueting, etc. (*)
DATES I ESPAI
Dijous 17 i divendres 18 de juny
Auditori del MACBA (Museu d'Art Contemporani de Barcelona). Plaça dels Àngels, 1. 08001 Barcelona
Retransmissió en directe per streaming!
Dijous, 17 de juny
15:30h - 15:45h Recepció dels assistents
15:45h - 16:00h Presentació institucional, a càrrec d'Antoni Lladó, director
de l'Institut Català de les Indústries Culturals i d'Enric Palau, director de Sónar
16:00h - 17:00h Sessió inaugural
Amb la participació de Simon Wheeler (Director of Digital, Beggars) i de Scott
Cohen (VP The Orchard)
17:00h - 17:30h Pausa cafè
17:30h - 19:30h Brands & Music
Amb la participació de Jakob Lusensky (CEO Heartbeats Int.) i de Davide
Bortot (Red Bull Music Academy)
19:30h - 20:00h Q&A amb Richie Hawtin (Minus Record Label/ Canada)
20:30h - 01:00h Digital Sessions: Electronic Music from Catalonia @ the Pulitzer
Divendres, 18 de juny
10:00h - 12:00h La música en directe, streaming i/o enregistrada?
Amb la participació de Paul Brown (SVP, Strategic Partnerships Spotify) i de
Scott Cohen (VP The Orchard)
12:00h - 12:30h Pausa cafè
12:30h - 14:30h Fans’ love for music o El poder del màrqueting viral a
través de les xarxes socials
Amb la participació de Laura González-Estéfani Ramiro (Growth Manager,
Spain Facebook), de Mike McCready (CO MusicXray) i d’Isaac Marcet
(Playground)
Moderador: Marcos Cuevas (CEO Layers.com)