MATERIALS DE L'ACTIVITAT
Aliances innovadoresDM2.0/12 al MVLab - Tot gira al voltant de l?experiència de l?usuari
DM2.0/12 al MVLab - Aliances innovadores
DM2.0/12 al MVLab - Experiències en xarxa. Altres formes de finançament europeu: grups i artistes per a la creació i l?intercanvi
DM2.0/12 al MVLab - Crowdfunding o el microfinançament
DM2.0/12 al MVLab - Music Supervisors, una nova figura en el panorama musical
DM2.0/12 al MVLab - Les APP i les xarxes socials
En col·laboració amb l'Àrea Professional del Mercat de Música Viva de Vic
PROGRAMA
Dijous, 13 de setembre
Farem un repàs per les noves finestres (Facebook, Twitter, Myspace, Spotify, etc.) que han destronat el mitjans més tradicionals d’arribar al públic de la música, i també per les aplicacions (APP) més innovadores que ens apropen a l’usuari.
Amb: Àlex Solà, soci de Bamboo, consultora en noves tecnologies i Internet
Amb: Aitor González, director d’OART Studios, Artist branding & Communication Agency
Coneixerem de prop una de les principals plataformes de microfinançament per a projectes culturals, així com un cas d’èxit musical i l’experiència d’un micromecenes.
Amb:
Modera: Roger Roca, director d’Sputnik i assessor artístic del festival de documentals musicals IN-EDIT
Divendres, 14 de setembre
Amb:
Coneixerem algunes de les singularitats i oportunitats de la música creada especialment per a videojocs de la mà d’un dels seus principals compositors.
Amb:Òscar Araujo, compositor especialitzat en videojocs
Hi ha moltesmaneres per impulsar i promoure un artista, més enllà dels anuncis habituals. S’exposaran alguns exemples de relacions innovadores entre la música i les marques (Vueling, Pioneer, Lucky Strike, etc.).
Amb: Olivier Gené, director d’OMG-Consulting i soci d’Ibiza Essentials Agency
Coneixerem quins són els hàbits dels usuaris, què demanen a una marca i a un grup per a ser-ne seguidors i fans. També exposarem les noves fórmules d’expressió que ens apropen al nostre públic objectiu des d’una perspectiva que requereix la intel·ligència del nostre interlocutor: transmèdia i storytelling.
Amb: Paloma Cordón, consultora de Comunicació Social especialitzada en storytelling i Argumentari
Modera: Roger Roca, director d’Sputnik i assessor artístic del festival de documentals musicals IN-EDIT