Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Digital Music 2.0

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

Digital Music 2.0 - Introducció al màrqueting digital

Digital Music 2.0 - Estalvi de temps via interconnexió/redifusió en les diferents xarxes socials

Digital Music 2.0 - Implementació de campanyes de màrqueting digital

DIGITAL MUSIC 2.0

JORNADA

Digital Music 2.0

18 mai 2009 -   IEC - Institut d'Estudis Catalans | Sala Prat de la Riba (plenària)/Sala Pi i Sunyer (tallers)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tallers pràctics sobre màrqueting digital i xarxes socials
(aplicats al sector musical):

 

 


PONENTS

 

Juan Paz. Cap de recerca i analista de negoci de l’empresa consultora MusicAlly, amb seu a Londres. Està especialitzat en mercats emergents del sector musical, nous models digitals de negoci i màrqueting digital. Màster en gestió empresarial musical per la Universitat de Westminster. També ha estat investigador per l’IFPI i ha participat en l’equip editorial i de programació d’Apple iTunes a Londres.

La conferència introductòria al màrqueting digital serà oberta al públic (prèvia inscripció) i els tallers 1 i 2 estaran formats per grups reduïts amb un màxim de 30 persones a cadascun (també amb inscripció prèvia). Per tal de maximitzar els recursos invertits en aquestes sessions i augmentar-ne la seva rendibilitat, hem programat tres repeticions dels tallers durant els dies 18 i 19 de maig. D’aquesta manera podrem donar formació pràctica a 90 professionals d’empreses diferents del sector musical.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PROGRAMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Conferència introductòria al màrqueting digital

 

 


Es pretén respondre a la pregunta: Què hi ha darrera d'una acció de màrqueting digital efectiva? I quines són les eines disponibles actualment per a la promoció digital d'artistes? Tot això exposat amb exemples clarificadors de les diferents variables que formen part d’una campanya de màrqueting digital en el segle XXI.

  • Màrqueting digital: les e-eines de la indústria
  • Elements clau d'una campanya de màrqueting
  • Màrqueting en línia
  • Mètrica
  • CRM
  • Anuncis bàsics a Google i Facebook
  • Casos de màrqueting digital
  • Eines i serveis d'utilitat

 

 

 

 

 

 

 

Taller 1: Estalvi de temps mitjançant la  sindicació en les diferents xarxes socials

 

 


Actualment  professionals com el mànager digital, l’artista o el segell han de bregar en el seu dia a dia amb moltes plataformes socials com MySpace, Facebook, blogs, YouTube, Last.fm i ara Twitter. Però el problema és que no hi ha prou hores a la jornada laboral per copiar i enganxar-ne totes les actualitzacions als múltiples portals. Com podríem treure el màxim benefici/avantatge de tots aquests portals sense tornar-nos bojos?

  • Com utilitzar WordPress o un blog similar com a sistema de gestió de continguts gratuït o molt econòmic
  • Com crear posts (publicacions) automàtiques a Twitter provinents dels titulars dels posts (publicacions) del teu blog
  • Com actualitzar el teu estatus de Facebook
  • Com enviar imatges a Twitter des d'un iPhone
  • Com actualitzar vídeos des del teu mòbil al teu sistema de gestió de continguts
  • Com sincronitzar les teves actualitzacions de Last.fm i YouTube per tal que apareguin automàticament a Facebook
  • Com enviar els titulars del teu blog i de Twitter a MySpace
  • La diferència entre els perfils, els grups i les pàgines de Facebook

 

 

 

 

 

 

 

Taller 2: Implementació de campanyes de màrqueting digital

 

 


Aquest és un taller on es tractaran minuciosament els aspectes exposats en la conferència introductòria, amb una exposició de casos reals analitzats amb exhaustivitat. També s'explicarà com funcionen els anuncis a Google i a Facebook.

  • Publicitat en línia: com funciona i quins resultats se’n poden aconseguir
  • Directe al consumidor: com i perquè un segell ha de desenvolupar les seves pròpies plataformes de B2C
  • CRM
  • Equivalents en línia de la tradicional premsa escrita
  • Casos d'estudi: anàlisis de casos d'èxit relacionats amb la música
  • Anuncis a Google
  • Anuncis a Facebook
  • Hipotètica campanya interactiva de màrqueting
  • Torn de preguntes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dilluns 18 de maig

 

 

 

 

 

9:00-9:30h
9:30-10:30h
10:30-11:00h
11:00-13:00h
13:00-15:00h
15:00-17:00h
17:00-17:30h
17:30-19:30h

 

Recepció d’assistents

Conferència introductòria al màrqueting digital
Pausa cafè
Taller 1 (BLOC A)
Pausa per dinar
Taller 2 (BLOC A)
Pausa cafè
Taller 1 (BLOC B)

 

 

 

 

 

 

 

Dimarts 19 de maig

 

 

 

 

 

9:30-11.30h
11:30-12:00h
12:00-14:00h
14:00-16:00h
16:00-18:00h

 

Taller 2 (BLOC B)

Pausa cafè
Taller 1 (BLOC C)
Pausa per dinar
Taller 2 (BLOC C)

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?