TALLER
e-Art: eines digitals per promocionar les galeries d'art per mitjà d'Internet
14 mar 2011
-
Centre d'Art Santa Mònica | Auditori
OBJECTIUS
En aquesta sessió presentarem i analitzarem les eines digitals que els galeristes tenen al seu abast per posicionar-se a Internet. Un decàleg per tenir a mà.
PONENT
Víctor de Francisco. Llicenciat en Empresarials especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management a l'ICT. És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital i de comerç internacional a més de 30 organismes: cambres de comerç, patronals i universitats com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI). Va ser el primer professional autoritzat a impartir els seminaris oficials de Google AdWords a Espanya, i dirigeix l’empresa REEXPORTA. Think About Export, S.L.

10:00 h - 12:30 h
-
Estem preparats, tecnològicament, a la galeria? De quins recursos disposem? Què necessitarem?
-
Hem analitzat la competència o les galeries anàlogues a la nostra? I les dels altres països?
-
Què volem aconseguir amb les accions a Internet? Què podem aconseguir com a galeria d'art?
-
El nostre web està preparat per donar suport a les accions digitals? Hem pensat prou en el client, en la tecnologia i en quines són les característiques més adients?
-
Facebook, Twitter, Youtube, Google, Baidú... Quins fem servir i com?
-
Com puc valorar quines són les accions que més funcionen?. Analítica web
12:30 h - 13:00 h
Presentació i lliurament de l'edició actualitzada del Manual Bàsic de Tributació de les Galeries d'Art, d'Enrique Abella. Barcelona 2011, a càrrec de Fèlix Riera, director de l'Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC) i de Carlos Duran, president de l'Associació de Galeries Art Barcelona.