El Departament de Cultura, mitjançant l’SDE, col·labora a les jornades professionals que organitza la 17a Fira Mediterrània de Manresa, amb una proposta in/formativa que planteja els nous reptes del màrqueting en l'estratègia de públics.
Què hi ha de permanent en els conceptes del màrqueting després del tsunami digital? N'ha canviat el paradigma? O podem adaptar-ne els conceptes antics a la nova era?
El desenvolupament d’audiències, nou mantra del màrqueting cultural: empowerment - engagement - diversification.
1. De què parlem quan ens referim al màrqueting?
2. Missió - públics - ingressos.
Les persones inscrites mitjançant l’SDE tindran una acreditació d’un dia a la 17a Fira Mediterrània de Manresa (en aquest cas, per al dijous 9 d’octubre).
Ponent
![]() |
Antoni Laporte Director d’ARTImetria. Llicenciat en economia per la Universitat Autònoma de Barcelona i màster en gestió i polítiques culturals per la Universitat de Barcelona. Professor de màrqueting cultural en diversos cursos de tercer cicle universitari a Barcelona i a Madrid, des de fa 20 anys. Coordinador de l’Observatori dels Públics del Patrimoni Cultural de Catalunya de l’Institut Català de Recerca en Patrimoni Cultural. |
En col·laboració amb: