Ponent
Víctor de Francisco. Llicenciat en Empresarials especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i Màster en Internet Management pel ICT. És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital i de comerç internacional en més de trenta organismes, entre els quals hi ha diverses cambres de comerç, patronals i universitats com ara la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI). Va ser el primer professional autoritzat per impartir els seminaris oficials de Google AdWords a Espanya, i dirigeix l’empresa REEXPORTA. Think About Export, S.L
Contingut
En aquesta sessió s’analitzaran els10 errors més comuns en aquest tipus de comunicació, un decàleg per tenir a mà.
1. No pensar en el públic objectiu ni en la proposta de valor.
2. Orientar el web al producte en lloc d’orientar el web al client.
3. No analitzar la competència o les empreses anàlogues a la nostra en
altres països.
4. Fer els webs sense utilitzar la tecnologia adequada.
5. No aprofitar el potencial del web 2.0
6. Oblidar la bidireccionalitat.
7. Oblidar l’objectiu del web.
8. Oblidar la usabilitat del web.
9. No donar importància al butlletí.
10.No fixar els objectius i no disposar d’un sistema d’analítica web
|