Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Esmorzars Label Lab. Captació de dades a la indústria de la música

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

SESSIÓ

Esmorzars Label Lab. Captació de dades a la indústria de la música

data: 28-03-2019 | lloc: Sala d'actes del Museu Dr. Melcior Colet

Us convidem a participar a una nova sessió dels Esmorzars Label Lab, organitzats per l’Associació de Productors Editors Fonogràfics i Videogràfics de Catalunya (APECAT) i el Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) de l'Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), amb la col·laboració de Promusicae i de l'Acadèmia Catalana de la Música

 

Captació de dades a la indústria de la música

 

Conèixer l’audiència pot ser una de les claus per aconseguir que el teu públic s’impliqui i participi en el que proposis, i és aquí on trobem la importància de les dades.

 

En aquesta ocasió, participarà en el debat Jordi Herreruela, director del Festival Cruïlla, en què des de fa anys es treballa amb diverses eines que han permès recopilar dades dels 57.000 assistents a l’edició de 2018.

 

Amb l’ús de la tecnologia sense efectiu (cashless), entre d’altres, es pot, mitjançant una simple polsera amb la qual es gestionen tots els pagaments dels assistents al festival, aconseguir tota una sèrie d’informació molt útil per descobrir com és el públic.

 

Saber com és l’audiència i com es comporta fa que des del festival es puguin promoure algunes accions addicionals a la proposta musical per connectar amb aquestes persones per mitjà d’una cosa concreta i fer-les sentir part essencial d’una comunitat.

 

La captació i l’anàlisi de dades són essencials per construir aquesta comunitat, per la qual cosa s’utilitzen i es treballen com a valor diferencial per a la seva comunitat d’assistents.

 

Tindrem ocasió de comentar, entre d’altres, diverses accions que des del Festival s’han posat en marxa per millorar l’impacte emotiu de la proposta i assegurar que l’intercanvi inicial entre usuari i festival sigui perdurable.

 

Les dades recopilades en esdeveniments puntuals poden aportar valor a la indústria de la música en la comunicació amb el seu públic? Quins són els reptes en la captació de dades? Quines oportunitats apareixen en conèixer l’audiència de manera global i individual?

 

Programa

 

 

09.00 - 09.15 h    Registre i inscripcions 

 

09.15 - 10.40 h    Captació de dades a la indústria de la música

 

10.40 - 11.00 h    Cafè i networking

 

Ponent Entrevistador

Jordi Herreruela

Director del Festival Cruïlla

Marc Torrent

Big Data Analytics Director 

 

 

 

Organitza    Col·laboren
          

   

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?