MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Quines oportunitats atorga al mercat? Existeix un consum induït? Cap on va el servei? En coneixem les tendències? Quina en serà l’evolució? Com capta públic? I com podem captar-ne els proveïdors de continguts? Com utilitza les dades? Com i a qui paga drets?
L’últim informe de Promusicae sobre el mercat de música enregistrada a Espanya 2017 indica que el mercat digital suposa pràcticament el 66% dels ingressos de la música enregistrada, i la reproducció en continu representa gairebé el 90% d’aquest ingrés digital. Per això volem millorar el coneixement sobre els sistemes de recomanació i afavorir la reflexió sobre com podem participar d’aquestes recomanacions i cap on es mouen els serveis de música en xarxa.
L’objectiu de la sessió és que els editors i els productors musicals tinguin més informació sobre la plataforma per tal de poder millorar-ne el rendiment o fer noves propostes a l’usuari final.
Programa
09.00 - 09.15 h | Registre, inscripcions i cafè de benvinguda | |
09.15 - 10.30 h
|
Spotify, com podem treure’n el màxim profit?
|
|
10.30 - 11.00 h | Cafè de networking | |
...............................
Ponent
|
Anna Ibarzábal Mànager sènior de Relacions amb els Clients per a Espanya i Portugal de distribuïdora de música digital The Orchard. Des de fa de 6 anys és responsable de la gestió digital de les discogràfiques, i de la creació d'estratègies de llançament de noves publicacions musicals. Ha estat cofundadora del moviment musical Sofar Sounds Barcelona, creat per apropar artistes emergents i música en directe a espais privats de la ciutat de Barcelona. També ha estat professora del postgrau de Direcció i Gestió d'Empreses de la Indústria de la Música a la UPF.
|
|
Moderadora
|
Eva Faustino Directora gerent d’APECAT |
En col·laboració amb