Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Estratègies de comunicació per a empreses culturals

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material taller

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

TALLER

Estratègies de comunicació per a empreses culturals

26 nov 2012 10:00-14:00   Sala d'actes del Museu Dr. Melcior Colet

Objectius

Proporcionar els coneixements sobre els mitjans de comunicació i les eines bàsiques per desenvolupar el pla de comunicació de la pròpia empresa.

 

Sessió adreçada a empreses i entitats de tots els sectors culturals, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i als gerents.

 

Sessió participativa en què, juntament amb els fonaments teòrics, es duran a terme dos exemples reals de les empreses participants.

 

 

Ponent

German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.

 

Programa

 

  • Introducció: objectius de la comunicació
  • El marc estratègic: mercat i posicionament
  • Utilització dels mitjans: televisió, ràdio, premsa, exterior, cinema, mitjans impresos, relacions públiques, Internet i xarxes socials. Exemples de les empreses culturals.
  • Estructura del pla de comunicació
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?