Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Estratègies de màrqueting i comunicació per a empreses culturals

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

TALLER

Estratègies de màrqueting i comunicació per a empreses culturals

17 mar 2010 -   IEC - Institut d'Estudis Catalans | Sala Puig i Cadafalch

 

 

 

Objectius de la sessió

 

Aportar els principis bàsics del màrqueting i la comunicació comercial, aplicats al món de la indústria cultural i proporcionar les eines bàsiques per desenvolupar plans de màrqueting i comunicació en aquest àmbit.

 

Sessió adreçada a les empreses i entitats de tots els sectors culturals, especialment als professionals responsables de les àrees de màrqueting i comunicació.

 

Format de les sessions

 

Sessions participatives de 4 hores, on juntament amb els fonaments teòrics es debatran exemples del món cultural i es plantejaran casos pràctics que caldrà resoldre per part dels participants.

 

20 places disponibles per ordre d’inscripció. Una sola persona per empresa o entitat.

 

 

 

 

 

 

Ponents:


German Ramon-Cortés.  Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.

 

Ferran Ramon-Cortés.  Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i professor de comunicació és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.

 

 

Dia 1


Principis de màrqueting. En aquesta sessió s’exposaran els conceptes bàsics del màrqueting, i els elements del màrqueting mix, amb exemples del món cultural.

 

1. Definicions
2. Estructura del pla de màrqueting
3. Marc estratègic del pla:

  • Definició de mercat i segmentació
  • Posicionament

4. Elements de màrqueting mix:

  • Estratègies de producte
  • Estratègies de preu
  • Polítiques de distribució
  • Principis de comunicació

5. Investigació de mercats

 

 

Dia 2


Comunicació comercial. La sessió explora les diferents disciplines de la comunicació i planteja quines estratègies de mitjans és convenient utilitzar en cada cas.

 

1. Marc estratègic de la comunicació comercial

2. Disciplines de la comunicació

  • Publicitat clàssica
  • Altres disciplines on-line i off-line

3. Estratègies de mitjans

  • Tv
  • Premsa i revistes
  • Exterior
  • Internet
  • Relacions públiques
  • Materials impresos

4. Panorama actual de mitjans

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?