Ponents:
German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.
Ferran Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i professor de comunicació és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.
Dia 1
Principis de màrqueting. En aquesta sessió s’exposaran els conceptes bàsics del màrqueting, i els elements del màrqueting mix, amb exemples del món cultural.
1. Definicions
2. Estructura del pla de màrqueting
3. Marc estratègic del pla:
-
Definició de mercat i segmentació
-
Posicionament
4. Elements de màrqueting mix:
-
Estratègies de producte
-
Estratègies de preu
-
Polítiques de distribució
-
Principis de comunicació
5. Investigació de mercats
Dia 2
Comunicació comercial. La sessió explora les diferents disciplines de la comunicació i planteja quines estratègies de mitjans és convenient utilitzar en cada cas.
1. Marc estratègic de la comunicació comercial
2. Disciplines de la comunicació
-
Publicitat clàssica
-
Altres disciplines on-line i off-line
3. Estratègies de mitjans
-
Tv
-
Premsa i revistes
-
Exterior
-
Internet
-
Relacions públiques
-
Materials impresos
4. Panorama actual de mitjans
|