Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Estratègies de màrqueting i comunicació per a empreses culturals

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

TALLER

Estratègies de màrqueting i comunicació per a empreses culturals

20 abr 2010 -   IEC - Institut d'Estudis Catalans | Sala Puig i Cadafalch

 

 

OBJECTIUS
 

 

Aportar els principis bàsics del màrqueting i la comunicació comercial, aplicats al món de la indústria cultural i proporcionar les eines bàsiques per desenvolupar plans de màrqueting i comunicació en aquest àmbit.

Sessió adreçada a les empreses i entitats de tots els sectors culturals, especialment als professionals responsables de les àrees de màrqueting i comunicació. Format de les sessions

Sessions participatives de 4 hores, on juntament amb els fonaments teòrics es debatran exemples del món cultural i es plantejaran casos pràctics que caldrà resoldre per part dels participants.


 


PONENTS


German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.

Ferran Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses i professor de comunicació és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.
 

Dia 1


Principis de màrqueting. En aquesta sessió s’exposaran els conceptes bàsics del màrqueting, i els elements del màrqueting mix, amb exemples del món cultural.

1. Definicions

2. Estructura del pla de màrqueting

3. Marc estratègic del pla:

·                            Definició de mercat i segmentació

·                            Posicionament

4. Elements de màrqueting mix:

·                            Estratègies de producte

·                            Estratègies de preu

·                            Polítiques de distribució

·                            Principis de comunicació

5. Investigació de mercats

Dia 2
 

Comunicació comercial. La sessió explora les diferents disciplines de la comunicació i planteja quines estratègies de mitjans és convenient utilitzar en cada cas.

1. Marc estratègic de la comunicació comercial

2. Disciplines de la comunicació

·                            Publicitat clàssica

·                            Altres disciplines on-line i off-line

3. Estratègies de mitjans

·                            Tv

·                            Premsa i revistes

·                            Exterior

·                            Internet

·                            Relacions públiques

·                            Materials impresos

·                             

4. Panorama actual de mitjans
 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?