Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Estratègies de màrqueting i comunicació per a empreses culturals

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

TALLER

Estratègies de màrqueting i comunicació per a empreses culturals

5 oct 2010 -   IEC - Institut d'Estudis Catalans

 

 

OBJECTIUS
 

Aportar els principis bàsics del màrqueting i la comunicació comercial, aplicats al món de la indústria cultural i proporcionar les eines bàsiques per desenvolupar plans de màrqueting i comunicació en aquest àmbit.

Sessió adreçada a les empreses i entitats de tots els sectors culturals, especialment als professionals responsables de les àrees de màrqueting i comunicació. Format de les sessions

Sessions participatives de 4 hores, on juntament amb els fonaments teòrics es debatran exemples del món cultural i es plantejaran casos pràctics que caldrà resoldre per part dels participants.

 


PONENTS


German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.

Ferran Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses i professor de comunicació és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.
 

Dia 1


Principis de màrqueting. En aquesta sessió s’exposaran els conceptes bàsics del màrqueting, i els elements del màrqueting mix, amb exemples del món cultural.

1. Definicions

2. Estructura del pla de màrqueting

3. Marc estratègic del pla:

  1. Definició de mercat i segmentació
  2. Posicionament

 

4. Elements de màrqueting mix:

  1. Estratègies de producte
  2. Estratègies de preu
  3. Polítiques de distribució
  4. Principis de comunicació

 

5. Investigació de mercats

Dia 2
 

Comunicació comercial. La sessió explora les diferents disciplines de la comunicació i planteja quines estratègies de mitjans és convenient utilitzar en cada cas.

1. Marc estratègic de la comunicació comercial

2. Disciplines de la comunicació

  1. Publicitat clàssica
  2. Altres disciplines on-line i off-line

 

3. Estratègies de mitjans

  1. Tv
  2. Premsa i revistes
  3. Exterior
  4. Internet
  5. Relacions públiques
  6. Materials impresos

 

4. Panorama actual de mitjans
 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?