MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.
OBJECTIUS
Aportar els principis bàsics del màrqueting i la comunicació comercial, aplicats al món de la indústria cultural i proporcionar les eines bàsiques per desenvolupar plans de màrqueting i comunicació en aquest àmbit.
Sessió adreçada a les empreses i entitats de tots els sectors culturals, especialment als professionals responsables de les àrees de màrqueting i comunicació. Format de les sessions
Sessions participatives de 4 hores, on juntament amb els fonaments teòrics es debatran exemples del món cultural i es plantejaran casos pràctics que caldrà resoldre per part dels participants.
PONENTS
German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.
Ferran Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses i professor de comunicació és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.
Dia 1
Principis de màrqueting. En aquesta sessió s’exposaran els conceptes bàsics del màrqueting, i els elements del màrqueting mix, amb exemples del món cultural.
1. Definicions
2. Estructura del pla de màrqueting
3. Marc estratègic del pla:
4. Elements de màrqueting mix:
5. Investigació de mercats
Dia 2
Comunicació comercial. La sessió explora les diferents disciplines de la comunicació i planteja quines estratègies de mitjans és convenient utilitzar en cada cas.
1. Marc estratègic de la comunicació comercial
2. Disciplines de la comunicació
3. Estratègies de mitjans
4. Panorama actual de mitjans