Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > EstratŔgies de mÓrqueting i comunicaciˇ per al sector cultural

Hist˛ric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

V═DEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
M└RQUETING I COMUNICACIË

TALLER

EstratŔgies de mÓrqueting i comunicaciˇ per al sector cultural

7 oct 2008, 9 oct 2008 16:00-20:00   Sala d'actes del Cedntre d'art Santa M˛nica

 

 

 

Horari i espai:

 

OPCIÓ 1. Dies 7 i 9 d’octubre. 16:00-20:00 h. Sala d'actes del Centre d'Art Santa Mònica. Rambla Santa Mònica 7. Barcelona.

OPCIÓ 2. Dies 21 i 23 d’octubre. 16:00-20:00 h. Sala Nicolau d'Olwer de la Casa de la Convalescència (Institut d'Estudis Catalans). C/del Carme 47. Barcelona.

 

OPCIÓ 3. Dies 4 i 6 de novembre. 10:00-14:00 h. Sala Puig i Cadafalch de la Casa de la Convalescència (Institut d'Estudis Catalans). C/del Carme 47. Barcelona.


 

Ponents:

 

German Ramon-Cortés.  Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.
Ferran Ramon-Cortés.  Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i professor de comunicació és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.

 

Programa

 

Dia 1


16:00h -  Principis de màrqueting. En aquesta sessió s’exposaran els conceptes bàsics del màrqueting, i els elements del màrqueting mix, amb exemples del món cultural.


1. Definicions
2. Elements del Màrqueting Mix
3. Definició de mercat i segmentació.
4. Posicionament
5. Investigació de mercats
18:00h – Pausa cafè
6. Producte: Conceptes i Cicle de Vida
7. Preu: Estratègies
8. Distribució: Definicions
9. Comunicació: Principis bàsics
10. Principals lleis del Màrqueting


Dia 2


16:00h - Comunicació comercial. La sessió explora les diferents disciplines de la comunicació, descriu el procés d’elaboració d’una campanya des del briefing a la producció, i dóna nocions bàsiques sobre planificació de mitjans i investigació.
1. Definicions
2. Objectius de la comunicació: canvis de comportament i canvis d’actitud
3. Disciplines de la comunicació
     1. Comunicació ATL
     2. Comunicació BTL
     3. Off Line
     4. On Line

 

18:00 – Pausa cafè
4. La comunicació comercial avui.
5. El procés de Comunicació: del briefing a la producció.
6. Mitjans
     1. Definicions
     2. Estratègies de mitjans 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?