Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Estratègies de màrqueting i comunicació

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

TALLER

Estratègies de màrqueting i comunicació

27 abr 2011, 29 abr 2011 10:00-14:00   IEC - Institut d'Estudis Catalans

 

 

OBJECTIUS

 

Aportar els principis bàsics del màrqueting i la comunicació comercial, aplicats al món de la indústria cultural i proporcionar les eines bàsiques per desenvolupar plans de màrqueting i comunicació en aquest àmbit.
 
Sessió adreçada a les empreses i entitats de tots els sectors culturals, especialment als professionals responsables de les àrees de màrqueting i comunicació.

FORMAT DE LES SESSIONS
 
Sessions participatives de 4 hores, on juntament amb els fonaments teòrics es debatran exemples del món cultural i es plantejaran casos pràctics que caldrà resoldre per part dels participants.



PONENTS

 

German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.
 
Ferran Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses i professor de comunicació és consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM.


 

Feu clic aquí amb el botó dret per baixar imatges. Per ajudar-vos a protegir la vostra privadesa, l'Outlook ha impedit la baixada automàtica d'aquesta imatge des d'Internet.

Dia 1

Principis de màrqueting. En aquesta sessió s’exposaran els conceptes bàsics del màrqueting, i els elements del màrqueting mix, amb exemples del món cultural.


1. Definicions
2. Estructura del pla de màrqueting
3. Marc estratègic del pla:
· Definició de mercat i segmentació
· Posicionament
4. Elements de màrqueting mix:
· Estratègies de producte
· Estratègies de preu
· Polítiques de distribució
5. Investigació de mercats

 

Dia 2

Comunicació comercial. La sessió explora les diferents disciplines de la comunicació i planteja quines estratègies de mitjans és convenient utilitzar en cada cas.


1. Marc estratègic de la comunicació comercial
2. Disciplines de la comunicació
· Publicitat clàssica
· Altres disciplines on-line i off-line
3. Estratègies de mitjans
· Tv
· Premsa i revistes
· Exterior
· Internet
· Relacions públiques
· Materials impresos


 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?