TALLER
Google Adwords a fons
27 set 2011
-
Escola Superior de Comerç Internacional - UPF . Aula Soler i Palau. Passeig Pujades, 1. Barcelona
Google AdWords s’ha convertit en una eina indispensable per a la consecució de contactes i vendes a través d' Internet. Moltes empreses internacionalitzades fan servir AdWords per a arribar als clients de qualsevol part del món on es destinen les seves exportacions.
Si esteu implicats en la publicitat o la comercialització de qualsevol empresa, sense importanr-ne la grandària o el sector, teniu l’oportunitat de conèixer les tècniques usades per professionals d'arreu del món per a aconseguir els millors resultats publicitaris amb Google AdWords.
Aquest seminari va dirigit a persones que no coneixen Google AdWords, o bé que ja l'utilitzen però desitgen ampliar coneixements per a optimitzar-ne l'ús.
METODOLOGIA
• Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb l’assistent.
• Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
PONENT
Víctor de Francisco. És llicenciat en Ciències Empresarials, amb l'especialitat de Management Internacional i ha obtingut els títols de Màster en Finances i Màster en Internet Management per l'ICT. És director de REEXPORTA Think About Export,SL. A més imparteix cursos i seminaris de Comerç Internacional i Màrqueting Internacional, relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara les Cambres de Comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI).
Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a tota Espanya (2007).

1. Introducció a Google AdWords
-
Tipus de publicitat en línea
-
Els cercadors com a eina publicitària
-
La publicitat a Google AdWords (cost per clic)
2. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya
-
Investigar el mercat
-
Marcar objectius
-
Segmentar el mercat
-
Definir les estratègies
3. Crear una campanya
-
Seleccionar clients per ubicació i idiomes
-
Crear un anunci de text
-
Seleccionar paraules clau
-
Seleccionar la xarxa de display
-
Establir preus i dur a terme la revisió i el registre
4. Administrar una campanya
-
Estructura d'un compte d’AdWords
-
Configuració de la campanya
-
Edició dels grups d'anuncis
-
Opcions de facturació
5. Optimitzar una campanya
-
El principi de rellevància
-
Del ADRank al Quality Score
-
Altres eines d'optimització
6. Control i seguiment
-
Creació i gestió d'informes
-
Seguiment de conversions
-
Introducció a Google Analytics
7. Ajuda i recursos addicionals