Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Google Adwords a fons

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

TALLER

Google Adwords a fons

27 set 2011 -   Escola Superior de Comerç Internacional - UPF . Aula Soler i Palau. Passeig Pujades, 1. Barcelona

 
 
Google AdWords s’ha convertit en una eina indispensable per a la consecució de contactes i vendes a través d' Internet. Moltes empreses internacionalitzades fan servir AdWords per a arribar als clients de qualsevol part del món on es destinen les seves exportacions.
 
Si esteu implicats en la publicitat o la comercialització de qualsevol empresa, sense importanr-ne la grandària o el sector, teniu l’oportunitat de conèixer les tècniques usades per professionals d'arreu del món per a aconseguir els millors resultats publicitaris amb Google AdWords.
 
Aquest seminari va dirigit a persones que no coneixen Google AdWords, o bé que ja l'utilitzen però desitgen ampliar coneixements per a optimitzar-ne l'ús.


METODOLOGIA


• Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb l’assistent.
• Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.


PONENT

 

Víctor de Francisco. És llicenciat en Ciències Empresarials, amb l'especialitat de Management Internacional i ha obtingut els títols de Màster en Finances i Màster en Internet Management per l'ICT. És director de REEXPORTA Think About Export,SL. A més imparteix cursos i seminaris de Comerç Internacional i Màrqueting Internacional, relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara  les Cambres de Comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI).

Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a tota Espanya (2007).



1. Introducció a Google AdWords

  • Tipus de publicitat en línea
  • Els cercadors com a eina publicitària
  • La publicitat a Google AdWords (cost per clic)

 

2. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya


  • Investigar el mercat
  • Marcar objectius
  • Segmentar el mercat
  • Definir les estratègies

 

3. Crear una campanya


  • Seleccionar clients per ubicació i idiomes
  • Crear un anunci de text
  • Seleccionar paraules clau
  • Seleccionar la xarxa de display
  • Establir preus i dur a terme la revisió i el registre

 

4. Administrar una campanya


  • Estructura d'un compte d’AdWords
  • Configuració de la campanya
  • Edició dels grups d'anuncis
  • Opcions de facturació

 

5. Optimitzar una campanya


  • El principi de rellevància
  • Del ADRank al Quality Score
  • Altres eines d'optimització

 

6. Control i seguiment


  • Creació i gestió d'informes
  • Seguiment de conversions
  • Introducció a Google Analytics

 

7. Ajuda i recursos addicionals

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?