OBJECTIUS
Aprendre a desenvolupar i fer presentacions que convencin i arribin a la gent. Conèixer els diferents estils d’interlocutors que podem tenir i les estratègies per connectar amb ells i aconseguir persuadir-los en les nostres visites o presentacions.
Adreçat als professionals de les empreses culturals que han de “vendre” projectes en qualsevol àmbit.
En aquest curs s'engloben i concentren els continguts dels tallers: d'Habilitats de comunicació: comunicació en la negociació i d'Habilitats de comunicació: com presentar amb èxit programats amb anterioritat.
Adreçat a empreses i entitats de tots els sectors culturals i creatius, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i comunicació i als gerents.
Sessió participativa de 5 hores de durada on juntament amb els fonaments teòrics es debatran exemples reals de les empreses participants.
Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.
PROGRAMA
Introducció: Parlar o comunicar.
PONENT
Ferran Ramon-Cortés: llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses, professor de comunicació i consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM